شناسهٔ خبر: 57311853 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

 دستیار رئیسی: خیلی از ما انقلابی‌ها و متدینان در جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم / آن کسی که در اغتشاشات گول خورده، نمی‌داند محمدرضا شاه چه کسی بوده

تسنیم نوشت : عبودتیان گفت: بعضی‌ها هنوز وضعیت ما را متوجه نمی‌شوند و می‌گویند چرا با اغتشاشگران برخورد نمی‌کنید؟ اعتقاد ما این است که هنوز اتفاقی نیفتاده و این‌ها بچه‌های خود ما هستند. نیروی انتظامی متاثر از مکتب امام خمینی یک نیروی عطوف است و آن کسی که در اغتشاشات گول خورده، نمی‌داند محمدرضا شاه چه کسی بوده است.

صاحب‌خبر -

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌ترهای ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند.

سیداحمد عبودتیان در آیین تجلیل از فعالان اربعین استان قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد، اظهار داشت: به واسطه مجاهدت ملت امام‌حسینی ما و سال‌ها تحمل سختی‌های تحمیل‌شده از دشمنان وارد مرحله‌ای شدیم که پیام سیدالشهدا (ع) سال به سال عالم‌گیر می‌شود و در این دوره یا دهه اخیر در یک سپهر جدیدی این پیام جهانی شده است.

وی با بیان اینکه پیام امام حسین (ع) به ابزاری برای مبارزه بین‌المللی تبدیل شده، اضافه کرد: ملت ایران مبارزه را از محلات کوچک و در مقابله با خان‌ها شروع کرده و بعد امام (ره) به این مبارزه قدرت داد و ملت مقابل استبداد و شاه قرار گرفت. بعد همین ملت مقابل صدام قرار گرفت و در نهایت با تشکیل محور مقاومت مقابل داعش قرار گرفتیم و امروز به نقطه‌ای رسیدیم که داریم آمریکا را از منطقه بیرون می‌کنیم.

عبودتیان با بیان اینکه در یک سیر ۵۰ ساله از دعوا با خان و زورگیر محله به بیرون کردن آمریکا از منطقه رسیدیم، ادامه داد: با این حال بعضی‌ها هنوز وضعیت ما را متوجه نمی‌شوند و می‌گویند چرا با اغتشاشگران برخورد نمی‌کنید؟ اعتقاد ما این است که هنوز اتفاقی نیفتاده و این‌ها بچه‌های خود ما هستند. نیروی انتظامی متاثر از مکتب امام خمینی یک نیروی عطوف است و آن کسی که در اغتشاشات گول خورده، نمی‌داند محمدرضا شاه چه کسی بوده است.

وی یادآور شد: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌ترهای ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند. یعنی ما بچه بودیم و بزرگ‌ترها هم برای ما این اتفاقات دهه ۶۰ را کمتر گفتند.

دستیار مردمی‌سازی ریاست‌جمهوری با ذکر اینکه امروز عرصه دشمنی دنیای استکبار با جمهوری اسلامی ایران عیان شده است، گفت: امروز دشمن عبایی ندارد و راحت اعلام می‌کند که مسئول فلان اغتشاشات یا ترور ما هستیم. در حالی که پیشتر ۷ پرده را می‌پوشانند تا نقش خود را در دشمنی علیه ملت ایران انکار کنند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

نظر شما