شناسهٔ خبر: 57277065 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

پژو ۲۰۷ در بورس کالا چند قیمت خورد؟ | سود ۵۰ میلیونی خریداران پژو ۲۰۷ از بورس

روز گذشته چکش معامله پژو ۲۰۷ در بورس کالا بر زمین خورد. خریداران این خودرو تا ۸۳ درصد بالاتر از قیمت پایه برای خرید این محصول پیشنهاد خرید خود را ثبت کردند و در نهایت این خودرو را به میانگین قیمت ۳۴۲ میلیون تومان خریدند. خریداران پژو ۲۰۷ از بورس کالا، چقدر سود کردند؟

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز، امروز و پس از معامله ۳۰۸۰ خودروی کم تیراژ طی هفته‌های گذشته در بورس کالا، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ به عنوان نخستین خودروی پرتیراژ در بورس کالا در روند شفاف و طبق عدالت مورد معامله قرار گرفت و با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲هزار تومان و ۴۰۰ تومان پس از ۶۰ دقیقه رقابت مورد معامله قرار گرفت. تحویل این خودرو به صورت ۳ ماهه بوده و در تاریخ ۳۰ بهمن به خریداران تحویل داده می‌شود.

 ۱۵۵ میلیون گران‌تر از قیمت پایه

سرانجام پس از ۶۰ دقیقه رقابت این خودرو با میانگین قیمتی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان و به عبارتی با ۸۳ درصد رقابت مورد معامله قرار گرفت که نسبت به  قیمت قرعه کشی فروش قبل که   ۱۸۷ میلیون تومان بود رشد داشته است.

خریدان این خودرو علاوه بر قیمت مچ شده این خودرو یعنی ۳۴۲ میلیون و ۸۴۲ هزار تومان باید ۱۳ درصد مالیات بابت و عوارض قانونی (۴۴ میلیون ۵۶۹ هزار تومان) پرداخت کنند و همچنین مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار تومان نیز برای هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری خودرو بپردازند.  
درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.
در نتیجه با احتساب این هزینه‌ها فرد خریدار باید حدودا مبلغ ۳۹۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کند.

سود ۵۰ میلیون تومانی خریداران پژو ۲۰۷ از بورس

با نگاهی به آگهی‌ها فروش خودرو خواهیم دید که قیمت این خودرو در بازار آزاد امروز حدود ۴۳۰ الی ۴۴۰ میلیون تومان است بنابراین خریداران این خودرو از بورس‌کالا حدود ۵۰ میلیون تومان سود کرده‌اند.  

منبع: نبض بورس

نظر شما