شناسهٔ خبر: 57242193 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

ساینا پایه گازسوز و نیسان آبی پیشرفته؛ برنامه‌های جدید سایپا!

صاحب‌خبر -

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد تولید و عرضه ساینا پایه گازسوز و نیسان آبی پیشرفته در دستور کار این شرکت خودروسازی قرار گرفته است.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد طی سال 1401 تا 1402 سعی خواهیم کرد تا بتوانیم 8 محصول جدید را در بخش خودروهای سواری و تجاری به بازار عرضه کنیم. وی با اعلام این که در سایت سایپا سیتروئن برای تولید محصول اقتصادی بستر لازم فراهم شده، گفت تمام طرحی‌ها به انجام رسیده و اکنون در مرحله ساخت قالب‌ها قرار داریم. همچنین در سال جاری دو محصول نیز به سبد محصولات سایپا سیتروئن اضافه خواهیم کرد.

تولید ساینا پایه گازسوز و نیسان آبی پیشرفته

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که عرضه 8 خودرو در دستور کار این خودروساز قرار گرفته، گفت خطوط تولید خودروهای اطلس و سهند آماده شده و حدود 30 دستگاه از این خودروها نیز به تولید رسیدند و در مرحله انجام تست‌های نهایی قرار دارند. همچنین 6 دستگاه خودرو آریا هم تولید شده و برای مونتاژ و انجام تست‌ها آماده است.

ساینا پایه گازسوز ساینا پایه گازسوز

تیموری اظهار کرد برای خودرو نیسان 6 کاربری جدید در نظر گرفتیم که طی آن طول محل بار آن افزایش پیدا کرده و توانسته تمام استانداردها را پاس کند. این خودرو از قابلیت حمل بارهای سنگین و حجیم بهره می‌برد که همین موضوع باعث کاهش قیمت تمام شده‌ی حمل خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه از تولید خودرو ساینا پایه گازسوز در کشور خبر داد و گفت این خودرو در آذرماه امسال به مردم و شبکه تاکسی‌رانی عرضه می‌شود. ضمن این که ساینا اتوماتیک نیز موفق به گذراندن مراحل اولیه شده و تا پایان سال به مرحله تولید و عرضه خواهد رسید.

نظر شما