شناسهٔ خبر: 57226712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خوشه طلایی از چنگال خیبر گریخت/تداوم شکست ناپذیری خوشه در خرم آباد

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته چهاردهم رقابت های لیگ یک برابر خوشه طلایی ساوه متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان ؛ در آخرین و مهم‌ترین مسابقه هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های خیبر و خوشه طلایی ساوه از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به قضاوت وحید زمانی مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان فراز کمالوند که از ابتدای فصل هیچ باختی نداشتند و ضمن روند شکست‌ناپذیری طی ۱۲ هفته متوالی، در پنج بازی به برتری رسیده و هفت مسابقه را با برد پشت سر گذاشته بودند، امروز هم به همین روند ادامه دادند ولی در روزی که می‌توانسند برنده باشند، در رسیدن به سه امتیاز ناکام ماندند.

خیبر خرم‌آباد امروز نمایش بهتری از خوشه طلایی ارائه کرد و با وجود اینکه کنترل بازی را در دست داشت و حملات بیشتر و خطرناک‌تری نسبت به شاگردان بیاتلو ارائه داده بود، در زدن گل ناموفق عمل کرد تا فقط یک امتیاز از این دیدار خانگی بگیرد و به استقبال تعطیلات یک‌ماهه لیگ یک برود.

نیمه اول تقابل شاگردان کمالوند و بیاتلو چنگی به دل نزد، اما در نیمه دوم خیبر خرم‌آباد که در تلاش برای کسب پیروزی خانگی بود، با مالکیت توپ بیشتر و حملات پرتعداد، سعی کرد دروازه خوشه طلایی را باز کند که بی‌دقتی بازیکنان خیبر در زدن ضربات آخر اجازه نداد آنها به برتری دست پیدا کنند.

خیبر در دقیقه ۶۸ جدی‌ترین موقعیت را روی ارسال مهرداد قنبری به وجود آورد، اما ضربه سر سینا حاتمی با اختلاف کم از بالای دروازه خوشه طلایی به بیرون رفت و در دقیقه ۸۸ هم شوت بهاروندی تبدیل به گل نشد و از کنار تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.

در وقت‌های تلف شده شاگردان کمالوند دو حمله جدی به وجود آوردند که محسن طرحانی در زدن ضربات آخر دقت نکرد و در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر او در محوطه ۶ قدم در چارچوب نبود و راهی اوت شد و س دقیقه پس از آن هم قیچی برگردان این مدافع پیشتاخته در دستان دروازه‌بان خوشه طلایی قرار گرفت.

خیبر خرم‌آباد با کسب دومین تساوی پیاپی ۲۳ امتیازی شد و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به فجر شهید سپاسی شیراز به رده دوم جدول صعود کرد و خوشه طلایی ساوه نیز با ۱۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان و شهرداری همدان، در جایگاه دهم جدول لیگ یک ماند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما