شناسهٔ خبر: 57215903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

نصرتی: این تیم پتانسیل صعود از گروه را دارد

مدافع اسبق تیم ملی در مورد تقابل با انگلیس صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

ایلنا: محمد نصرتی در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی در آستانه شروع جام جهانی اظهار داشت: دو بازی تدارکاتی اخیراً برگزار شده است. بازی با تونس را که ندیدیم و در بازی با نیکاراگوئه هم که لژیونرها حضور نداشتند و برای همین اطلاعات زیادی از تیم ملی در دسترس نیست و فقط می‌توانم بگویم که امیدوارم وضعیت خوبی در تیم حاکم باشد. تیم چند هفته تمرین در تهران داشت و حالا هم که به طور کامل در قطر دور هم جمع شدند و امیدوارم در این فرصت به هماهنگی خوبی رسیده باشند و در بازی با تونس هم کادرفنی به خواسته‌هایش رسیده باشد.

وی در مورد تقابل با انگلیس در روز نخست جام جهانی هم عنوان کرد: انگلیس سخت‌ترین تیم این گروه است و خودش از مدعیان قهرمانی جام جهانی است ولی خب ما تجربیات خوبی از دو دوره قبل با حضور کی‌روش داریم و توانستیم در دیدارهای مهمی مثل آرژانتین و اسپانیا عملکرد خوبی داشته باشیم و حالا با بدشانسی شکست خوردیم وگرنه ایستادگی خوبی داشتیم و به نظرم آن تیم‌ها کیفیت بالاتری از انگلیس این دوره داشتند. می‌توانیم در این بازی نتیجه بگیریم و اگر از این بازی امتیاز بگیریم بخش زیادی از راه صعود را رفته‌ایم.

نصرتی در پایان در مورد شرایط صعود از گروه هم توضیح داد: اگر در بازی با انگلیس بتوانیم یک امتیاز بگیریم گام بزرگی در این مسیر برداشتیم و با نمایشی که از تیم ملی در دیدارهای دوستانه خصوصاً بازی با اروگوئه دیدم می‌توانیم ولز و آمریکا را شکست دهیم و در این شرایط صعود اتفاق غیر قابل دسترسی نیست. ما بازیکنان با کیفیتی داریم و در ساختار دفاعی هم با شناختی که از کی‌روش داریم می‌تواند وضعیت خوبی در تیم ایجاد کند و امیدوارم با نتایج خوب از قطر برگردند.

نظر شما