شناسهٔ خبر: 57205006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیش‌بینی استراماچونی از قهرمان جام جهانی

ورزش سه نوشت: آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال پیش بینی کرد که تیم ملی ایران از گروه خود صعود خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

در ادامه حضور مهمانان مختلف در برنامه توقعاتی که از شبکه الکاس قطر پخش می شود، آندره‌آ استراماچونی نیز با حضور در استودیو این برنامه، پیش بینی خود از تیم های صعود کننده به دور بعد و قهرمان این رقابت ها را اعلام کرد.

استراماچونی که در ابتدای لیگ نوزدهم هدایت استقلال را برعهده گرفت، به محبوبیت فوق العاده ای نزد هواداران دست یافت، اما پیش از پایان نیم فصل نخست، به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از تیم جدا شد.

استراماچونی با حضور در برنامه توقعاتی درباره پیش بینی خود از نتایج گروه B گفت: پیش بینی این گروه واقعا سخت است. انگلیس اکنون بهترین لیست از بازیکنان را در اختیار دارد. در نتیجه طبیعتا آنها مهمترین تیم گروه هستند.

او ادامه داد: آمریکا مملو از بازیکنان جوان است اما ایران بهترین نسل از بازیکنان خود در طول تاریخ را در اختیار دارد. در نتیجه من پیش بینی می کنم انگلیس تیم اول گروه می شود و ایران نیز به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

سرمربی ایتالیایی و اسبق اینتر میلان درباره جدال های مرحله یک هشتم نهایی و تقابل ایران و هلند نیز اظهار داشت: به نظر من این دیدار سختی خواهد بود. اگر طبق چیزی که انتظار داشته باشیم پیش برود... هلند راهی دور بعد خواهد شد.

استراماچونی در پایان اعلام کرد که انتظار دارد تیم ملی برزیل با غلبه بر فرانسه در دیدار فینال جام جهانی، کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

پیش‌بینی استراماچونی از قهرمان جام جهانی پیش‌بینی استراماچونی از قهرمان جام جهانی پیش‌بینی استراماچونی از قهرمان جام جهانی

نظر شما