شناسهٔ خبر: 57203796 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خطیب جمعه یاسوج؛

کشورهایی ادعای حقوق بشر دارند که ناقض آن هستند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: کشورهایی ادعای حقوق بشر دارند که ناقض آن هستند و در برابر ظلم سکوت و از جنایتکار طرفداری می کنند.

صاحب‌خبر -

 حجت‌الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به ترورهای کورکورانه دشمنان گفت: ایران اسلامی اصلی‌ترین قربانی ترور است و منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از جوانان مومن، متدین و انقلابی را ترور کردند و به شهادت رساندند.

او با بیان اینکه منافقین بی‌شرمانه‌ترین باور و منطق را دارند، افزود: مردم از جنایت این گروهک تروریستی آگاه هستند و هیچ‌گاه آن را فراموش نمی‌کنند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: اگر منافقان می‌خواهند انتقام شکست در عملیات مرصاد را بگیرند بدانند امروزه صدها و صدها صیاد شیرازی و سلیمانی‌ در کشور وجود دارد.

موسوی اعظم با بیان اینکه شهید سلیمانی تنها در قالب یک جسم نیست گفت: روح و باور شهید سلیمانی و صیاد شیرازی و دیگر شهدا در میان مردم وجود دارد.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه امروزه کشورهایی ادعای حقوق بشر می‌کنند که خود ناقض حقوق بشر هستند، بیان کرد: اگر یک انسان منافق در یکی از کشورهای اسلامی به درک واصل شود افراد بی‌باور ‌و فاسد طرفداری آن فرق منافق و فاسق را می‌کنند اما در عربستان سعودی نوجوان ۱۳ ساله را اعدام می‌کند و همه ساله اسرائیل غاصب علیه مردم فلسطین جنایت‌ها مرتکب می‌شوند اما می‌بینیم در برابر این همه ظلم سکوت می‌کنند و از جنایتکار طرفداری می‌‌شود.

وی بیان کرد: ایران کشور امام زمان(عج) است و در حال حاضر نائب امام زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی این کشور را بر عهده دارد، گفت: دشمنان جنگ هشت ساله را راه‌اندازی کردند تا ایران اسلامی را از بین ببرند اما آن زمان که هیچ سلاح و عداوت جنگی نداشتیم نتوانستند کاری کنند امروزه هم به برکت پیشرفت‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

موسوی‌اعظم بیان کرد: ایران اسلامی تا به این رشد و بالندگی رسید شهدای زیادی تقدیم کرد و کم نیستند کسانی که برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور ایران حاضرند جان خود را فدا کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما