شناسهٔ خبر: 57087884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

قاسم‌زاده مطرح کرد:

ویژه ‌برنامه‌های شهرداری اصفهان برای ۲۵ آبان

موج نیوز

شهردار اصفهان گفت: به مناسبت ۲۵ آبان «روز اصفهان»، ویژه‌برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که جزئیات آن از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی قاسم‌زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با اشاره به حماسه و ایثار مردم این کلان‌شهر در روز ۲۵ آبان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیست‌وپنجم آبان‌ماه در تقویم رسمی کشور به نام روز اصفهان ثبت شد تا این روز به آیین ملی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه نخستین سال است که روز اصفهان به صورت رسمی و بعد از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، گرامی داشته می‌شود، افزود: جزئیات برنامه‌های روز اصفهان از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود و شهروندان می‌توانند تبلیغ آن را در سطح شهر مشاهده کنند، لذا امیدواریم روزهای پرشوری را به کمک مردم اصفهان و به مناسبت ۲۵ آبان‌ماه در شهر ایجاد کنیم.

قاسم زاده با اشاره به آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری در قالب ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان»، تصریح کرد: هفته گذشته در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان (رهنان) سه پروژه شامل دو خیابان و یک ورزشگاه چندمنظوره تقدیم شهروندان این منطقه شد که امیدواریم در ایجاد شادی و نشاط و رفاه آن‌ها مؤثر باشد.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه تحقق نشاط در شهر به چند عنصر حیاتی وابسته است، خاطرنشان کرد: یکی از این عناصر آب است که در اثر بی‌مهری طبیعت و سوءمدیریت از این نعمت بی‌بهره هستیم، البته طبیعت با همه مهربان است و این پاسخ طبیعت به ما و تاوانی است که به دلیل بی‌مهری‌ها به آن پس می‌دهیم که امیدوارم با جریان آب در رودخانه زاینده‌رود، شهر اصفهان نشاط اصلی خود را پیدا کند.

 

نظر شما