شناسهٔ خبر: 56960753 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

معرفی بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در ایران (سال 1401)

در این گزارش برخی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی ایران را که هر کدام در حوزه‌های متفاوتی فعالیت می‌کنند را به شما معرفی کرده ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه معماران شهرآرا انسان و محیط اطرافش از همدیگر تأثیر می‌پذیرند. شاید اگر چند سال پیش با شما در مورد طراحی دکوراسیون داخلی منزل، محل کار، مطب و... صحبت می‌کردیم برای شما غریب بود و اهمیتی زیادی به آن نمی‌دادید. اما در چند سال اخیر این موضوع برای همه ثابت شده است که دکوراسیون هر مکان چقدر مهم است و به شدت در روحیه آدم‌ها تاثیر می گذارد. به همین دلیل مردم امروز به دنبال بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در ایران هستند تا بتوانند محیط اطرافشان را طوری بچینند که تاثیرات مثبت روی روحیه آنها داشته باشد و در نهایت عملکرد بهتری داشته باشند.


 

پیش از این که به سراغ آشنایی با شرکت های موفق ایرانی برویم، یک مثال کوچک از تأثیر دکوراسیون داخلی روی روحیه افراد را تشریح میکنیم. فرض کنید می‌خواهید فرزندتان را به مطب دندان‌پزشکی ببرید؛ مطب اولی که مراجعه می نمایید، شامل یک سالن کم نور، با دیوارهای سفید ساده، کف سالن سرامیک‌های طوسی، چند صندلی قهوه‌ای ساده و یک میز معمولی است و در مقابل آن، مطب دوم یک محیط پرنور با صندلی‌های روشن یاسی و صورتی است و روی دیوارها عکس شخصیت‌های کارتونی قرار دارد. همچنین چند وسیله بازی برای کودک و... نیز در محل انتظار دندان پزشکی تعبیه شده است. به نظرتان فرزند شما با کدام محیط بهتر اخت می‌گیرد و بهانه‌گیری نمی‌کند؟ ممکن است در شرایط مطب دوم باز هم از دندان‌پزشکی بترسد و بعدا از مراجعه به مطب سر باز بزند؟!

ما در ادامه می‌خواهیم برخی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی ایران را که هر کدام در حوزه‌های متفاوتی فعالیت می‌کنند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با پتانسیل های بومی کشورمان بیش از پیش آشنا شوید.

شهرآرا

گروه معماران شهرآرا یا دهکده دیزاین سابق، یکی از قدرتمندترین و به‌نام‌ترین شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی در ایران است که این روزها کمتر پزشک و داروسازی است که آنها را نشناسد و تعریف تیم حرفه‌ای و متخصص شهرآرا را نشنیده باشد!

شرکت شهرآرا اول با طراحی دکوراسیون داخلی منزل شروع کرد و بعد از چند سال کسب تجربه و مهارت در این زمینه، تصمیم گرفت تا فعالیت خود را به صورت تخصصی‌تر در یک حوزه دنبال کند و این چنین شد که کل تمرکز را فقط معطوف به یک بازار تخصصی کرد؛ حوزه تخصصی طراحی و اجرای دکوراسیون و دیزاین داروخانه که نیاز به آن در بازار کشور احساس میشد و امروز به خوبی این نیاز توسط شهرآرا رفع شده است.

در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی داروخانه در ایران شهرآرا است که بیشتر محبوبیتش به خاطر تیم خلاق، باتجربه و مسئولیت‌پذیرشان است که همیشه قبل از شروع کار، نمایی از پایان کار را به شما نشان می دهند. این مجموعه در همه ی شهرهای ایران فعالیت میکند و میتواند دکوراسیون داروخانه را در هر شهری که هستید طراحی و اجرا کند. شهرآرا بیش از 13 سال سابقه طراحی دارد که در نوع خود بی نظیر است.


معرفی بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در ایران 2

 

نماسبز

شرکت نماسبز یکی از شرکت‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی منزل، ادارات، فروشگاهی و تجاری است که بر اساس اصول معماری، مهندسی و ذوق و سلیقه‌ای که اعضای این تیم دارند میتوانند بهترین طراحی‌ها را برای شما انجام بدهند. مجموعه نماسبز 12 سال سابقه طراحی دارد و از این رو یکی از باسابقه ترین شرکت های دکوراسیون ایران است.

رامسین

شرکت رامسین یکی از قدیمی‌ترین شرکت های دکوراسیون داخلی در ایران است که خدمات آن‌ها شامل طراحی فضای سبز، غرفه نمایشگاهی، نما، ویلا و بازسازی منزل و فضاهای اداری و تجاری میشود. این شرکت علاوه بر طراحی، در تولید وسایل دکوراتیوی مانند کابینت، کمد، تخت، پارتیشن و .. که در دکوراسیون داخلی استفاده میشوند نیز فعال است. این مجموعه 16 سال سابقه دارد.

هیرادانا

یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا است که در زمینه‌های بازسازی ویلا و ساختمان، طراحی دکوراسیون داخلی پروژه‌های تجاری، اداری و مسکونی و همین‌طور نمای ساختمان و محوطه‌سازی فعالیت دارد. از ویژگی‌های خوب شرکت هیرادانا می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که خدماتشان را در تمام شهرهای ایران ارائه میدهند. مجموعه فوق 10 سال سابقه دارد.

دکوطرح

دکوطرح یکی از شرکت های دکوراسیون داخلی در تهران است که تجربه‌های موفق زیادی در زمینه‌های طراحی نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی منزل، ویلا، کافه و غیره داشته است. پرسنل این شرکت در کنار خلاقیت و ذوقی که حین کار به خرج میدهند به تمام ضوابط مهندسی نیز توجه می‌کنند و همیشه سعی دارند یک محیط امن، پر از آرامش و زیبا را برای مشتری‌ها ایجاد نمایند. این مجموعه 12 سال سابقه طراحی و اجرا دارد.

جمعبندی

موضوعی که در مورد دکوراسیون داخلی برای خیلی از افراد اشتباه جا افتاده است این مورد می باشد که فکر می‌کنند اگر میخواهند یه دکور خوب و شیک داشته باشند باید حتما از وسایل لوکس و گران‌قیمت استفاده نمایند، در حالی که اینطور نیست و اتفاقا بعضی‌وقت‌ها استفاده از این وسایل باعث میشود محیط شلوغ و نامتعادل به نظر برسد. پراهمیت‌ترین نکته‌ای که در طراحی‌های دکوراسیون داخلی پیش می آید، رنگ‌ها است.

بهترین شرکت های دکوراسیون داخلی در ایران، به‌خوبی از اهمیت این موضوع آگاه هستند و سعی می‌کنند به کمک روانشناسی رنگ، محیط آرامش‌بخشی را برای شما ایجاد کنند. البته استفاده از رنگ های مناسب در محیط هایی که بالقوه استرس بیشتری دارند (مانند داروخانه که در بالاتر درباره آن گفتیم)، اهمیت بیشتری دارد. به گفته کارشناس روابط عمومی گروه معماران شهرآرا، انتخاب و به کارگیری رنگ های اعتمادبخش و آرامش دهنده در دیزاین چنین فضایی تخصص بالایی میخواهد. اگر برای طراحی دکوراسیون و دیزاین داروخانه، نیاز به یه گروه حرفه‌ای دارید کافیست با مراجعه به سایت شهرآرا به آدرس  theshahrara.ir از کارشناسان خبره این مجموعه مشاوره بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما