شناسهٔ خبر: 5695140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه افکار | لینک خبر

حضور سجادی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی

افکارپرس:معاون وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن شهید بهشتی مشهد نظاره‌گر رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی شد.

صاحب‌خبر -

همزمان با آغاز دور اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی که در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس در حال برگزاری است، دکتر نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان نظاره‌گر این مسابقات شد.

همچنین تماشاگران مشهدی استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها انجام دادند و پیش‌بینی می‌شود با توجه به این که رقابت‌های انتخابی در دورهای بعدی با حضور تمامی قهرمانان شاخص کشتی آزاد و فرنگی ایران نظیر سوریان، نوروزی، رضایی، بیابانگرد و ... در رشته فرنگی و یزدانی، قاسمی، محمدی و ... در رشته آزاد انجام می‌شود، سالن شهید بهشتی مملو از تماشاگر شود.

از نتایج قابل توجه رقابت‌های انتخابی تیم ملی در رشته آزاد شکست مسعود اسماعیل‌پور مقابل میثم نصیری بود که باعث حذف زودهنگام این کشتی‌گیر و ناکامی او در رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی لاس‌وگاس شد.

این رقابت‌های بسیار مهم و حساس در حالی در مشهد در جریان است که صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از پوشش تصویری این رقابت‌ها خودداری کرده است! این رقابت‌ها فردا (جمعه) با برگزاری دیدارهای فینال و شناسایی نفرات قهرمان که صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی خواهند شد، به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

نظر شما