شناسهٔ خبر: 56932554 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حمله اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین/ ۲ فلسطینی شهید و ۴ نفر دیگر مجروح شدند

در حمله اشغالگران اسرائیلی به اردوگاه جنین، ۲ فلسطینی شهید و چهار نفر دیگر زخمی شدند و حملات همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پایگاه فلسطین الیوم امروز ( پنجشنبه ) به نقل از وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تاکنون در حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین ۲ جوان فلسطینی به نام های «فاروق جمیل حسن سلامه» و «محمد زیاد سباعنه» به شهادت رسیدند و ۴ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تلویزیون فلسطین نیز با اعلام شهادت این ۲ جوان فلسطینی اضافه کرد که قرار بود ۲ روز دیگر مراسم ازدواج فاروق جمیل حسن سلامه جوان ۲۸ ساله فلسطینی برگزار شود.

در این پیوند، منابع رسانه ای فلسطین اعلام کردند که نیروهای ویژه رژیم اسرائیل در جریان درگیری با رزمندگان تیپ جنین یکی از فرماندهان این تیپ به نام «فاروق سلامه» را به شهادت رساندند.

در همین حال، تیپ جنین گردان های قدس در بیانیه ای نظامی اعلام کرد که مجاهدان این تیپ در خیابان ناصره با نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی درگیر شدند و آنها را به گلوله بستند.

این گردان افزود: مجاهدان ما به یاری خدا، با گلوله های سنگین و مواد منفجره، مرکز ماشینی نیروهای اشغالگر را در داخل اردوگاه جنین هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است که مجاهدان تیپ جنین به یاری خدا در تعدادی از محورها به نیروها و ابزارهای نظامی دشمن حمله کردند و نیروهای اشغالگر را در مجاورت یکی از منازل تحت محاصره با گلوله های سنگین و فشنگ و مواد منفجره هدف قرار دادند. 

در همین حال سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کرد که نیروهای ارتش این رژیم هم اکنون در اردوگاه جنین در حال انجام فعالیت های نظامی هستند که جزئیات آن متعاقبا" اعلام خواهد شد.

پیشتر نیز منابع عبری زبان اعلام کردند که یک جوان فلسطینی ۲۰ ساله به نام «بدر عامر» بامداد امروز پنجشنبه با گلوله پلیس رژیم صهیونیستی در منطقه قدیمی شهر قدس به شهادت رسید. 

منابع خبری رژیم صهیونیستی ادعا کردند که این جوان فلسطینی قصد اجرای عملیات مقاومتی و حمله به نظامیان اسرائیلی با سلاح سرد را داشته است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های بامداد امروز (پنجشنبه) در شهرک بیت دقو در شمال غرب قدس، یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که «داود محمود خلیل ریان» شهروند ۴۲ ساله فلسطینی پس از مجروح شدن به بیمارستانی در رام الله منتقل شد اما در نهایت بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

نظر شما