شناسهٔ خبر: 56906147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

آغاز گام دوم از سه‌گانه سوپرلیگ فوتسال بانوان

بعد از گذشت ۱۴روز تعطیلی از پایان دور نخست بازی‌ها مدعیان قهرمانی به میدان بازمی‌گردند.

صاحب‌خبر -

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دور دوم سوپرلیگ فوتسال زنان بعد از تعطیلات دوهفته‌ای از ۱۳آبان آغاز می‌شود و مهم‌ترین مسابقه را تیم‌های خوزستانی پالایش نفت آبادان و حفاری اهواز در قالب شهرآورد برگزار می‌کنند.

تعقیب پالایش و پیکان در جدول

درحالی‌که در مجموع هفت دیداری که در دور نخست سوپرلیگ فوتسال برگزار شد، شاگردان نیلوفر اردلان حتی یک شکست نداشتند، درنهایت آن‌ها موفق به صدرنشینی در پایان نیم‌فصل نشدند و این شاگردان پریسا امامی در پالایش نفت آبادان بودند که با هجده امتیاز به صدر جدول تکیه زدند. در نیم‌فصل اول پیکان تنها تیم بدون شکست بود که با بیشترین گل زده، کمترین گل خورده و یک امتیاز کمتر نسبت به پالایش نفت در جایگاه دوم جدول هشت‌تیمی قرار گرفت.

رقابت شانه‌به‌شانه این دو تیم قطعا بازی‌های نیم‌فصل دوم را جذاب‌تر خواهد کرد. نصر فردیس با فاصله‌ای چشمگیر با سیزده امتیاز در جدول سوم است. مس و رایزکو ۹امتیازی هستند و در رده‌های چهارم و پنجم جای دارند. ملی‌حفاری و هیئت نطنز هم با هفت و شش امتیاز در پایین جدول جای گرفته‌اند، اما این پویندگان فجر شیراز است که فقط با سه امتیاز قعرنشین جدول هشت‌تیمی است. همه تیم‌ها چهارده بازی دیگر پیش‌رو دارند تا بتوانند شکست‌هایشان را جبران کنند.

برنامه هفته نخست دور برگشت

دور دوم از سه‌گانه سوپرلیگ فوتسال زنان و هفته هشتم این مسابقات از جمعه ساعت۱۱ با حضور هشت تیم آغاز می‌شود و شهرآورد خوزستان در آبادان، رقابتی مهم است. تیم صدرنشین پالایش نفت آبادان در زمین خودش به‌مصاف تیم حفاری خوزستان می‌رود. تیمی که در این فصل نتایج درخشانی نگرفته است. پالایش نفت آبادان که بازی رفت را در اهواز از حفاری برد، در این مسابقه نیز محکوم به برد است، اما انتظارات از حفاری کمتر است، گرچه آن‌ها توانستند در مسابقه اخیر در نطنز پیروزی ارزشمندی کسب کنند.

تیم رده دومی پیکان این هفته در ملارد به‌مصاف رایزکو صفادشت می‌رود و تیم رده سنی نصر امید البرز در نطنز میهمان تیم هیئت فوتبال نطنز است و باید دید شرایط نه‌چندان مساعد دو تیم چه حوادثی را رقم خواهد زد. در شیراز، تیم بحران‌زده و قعرنشین پویندگان صنعت فجر شیراز میزبان مس رفسنجان است. مس با هدایت عاطفه رضایی پس از شکست‌های متعدد در نیم‌فصل نخست نیازمند تکرار برد بازی رفت، این‌بار در شیراز است.

سه‌گانه سوپرلیگ

امسال اولین‌بار است که مسابقات به‌سبک سوپرلیگ برگزار می‌شود که این هشت تیم در سه دور به‌مصاف هم می‌روند. در مجموع تعداد مسابقات ۲۱بازی است که به‌صورت رفت و برگشت درحال انجام است. تابه‌حال یک دور از آن برگزار شده است و از این هفته دور دوم آغاز می‌شود. تیمی که امتیاز بیشتری دارد، در دور سوم میزبان خواهد بود. صعود و سقوط تیم‌ها براساس تفاضل گل نیز برداشته شده است و بازی رودررو ملاک ارزیابی خواهد بود. به‌گفته سازمان لیگ، سوپرلیگ تا اسفند۱۴۰۱ با مشخص‌شدن قهرمان بدون برگزاری فینال تمام خواهد شد.

نظر شما