شناسهٔ خبر: 56829965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

مشکل بزرگ ساپینتو برای دیدار سوپرجام

برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال با نظر کارلوس کی روش در شرایطی از فردا شروع خواهد شد که ممکن است این برنامه یک چالش بزرگ برای استقلالی ها ایجاد کند.

صاحب‌خبر -

 

استقلال روز چهارشنبه هفته جاری در دیدار سوپرجام فصل گذشته باید مقابل نساجی قرار بگیرد و این در حالی است که چند ملی پوش استقلال از جمله سیدحسین حسینی، محمد محبی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی و ... از فردا به مرکز پِک می روند تا زیر نظر کی روش آماده مسابقات بعدی باشند.

از آنجایی که بعد از برنامه ارزیابی فنی رسما اردوی تیم ملی فوتبال شروع خواهد شد، حالا حضور بازیکنان استقلال در تمرینات این تیم یا اردوی تیم ملی یک چالش بزرگ را ایجاد خواهد کرد. در این خصوص گفته می شود ساپینتو قصد دارد با کی روش صحبت کند تا ملی پوشان استقلال را بعد از یک یا دو روز در اختیار بگیرد. از سوی دیگر کی روش علاقه مند است تا استقلال بدون ملی پوشان به سوپرجام برود اما ساپینتو با چنین شرایطی کنار نمی آید.

قرار است امشب یا فردا دو طرف در این خصوص به مذاکره بنشینند و باید دید برای دیدار سوپرجام ملی پوشان استقلال چه شرایطی پیدا خواهند کرد. آیا کی روش راضی به غیبت چند روزه استقلالی های تیمش در اردوی تیم ملی می شود؟

برچسب‌ها:

نظر شما