شناسهٔ خبر: 56829612 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

جدول لیگ برتر در پایان هفته یازدهم؛ پرسپولی همچنان در صدر / بهره استقلال از توقف سپاهان، صعود آلومینیوم و رتبه ۲ رقمی فولاد

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید تا تیم‌ها به تعطیلی حدوداً ۴۰ روزه بروند. استقلال با برد ارزشمندی که در خانه هوادار به دست آورد، امتیازات خود را به عدد ۲۲ رساند و با بهره‌ای که از توقف سپاهان برد، به جایگاه دوم جدول صعود کرد. آبی‌ها اکنون دو امتیاز با پرسپولیسِ صدرنشین فاصله دارند. سپاهان نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول ایستاد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استقلال با غلبه بر هوادار توانست فاصله خود با رقیب سنتی خود را به دو امتیاز برساند و به بازگشت به صدر جدول امیدوار بماند.

 هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید تا تیم‌ها به تعطیلی حدوداً 40 روزه بروند. استقلال با برد ارزشمندی که در خانه هوادار به دست آورد، امتیازات خود را به عدد 22 رساند و با بهره‌ای که از توقف سپاهان برد، به جایگاه دوم جدول صعود کرد. آبی‌ها اکنون دو امتیاز با پرسپولیسِ صدرنشین فاصله دارند. سپاهان نیز با 20 امتیاز در رتبه چهارم جدول ایستاد.

آلومینیوم اراک هم انتقام شکست در فینال فصل گذشته جام حذفی را از نساجی مازندران گرفت و با 16 امتیاز، تا جایگاه پنجم جدول بالا آمد. نساجی نیز به رتبه ششم جدول نزول کرد. ذوب‌آهن اصفهان هم با 13 امتیاز، جای فولاد خوزستان را در رتبه نهم گرفت تا فولادی‌ها به رده دهم سقوط کنند.

نتایج کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

تراکتور تبریز یک - ملوان بندر انزلی یک
صنعت نفت آبادان یک - پیکان یک
پرسپولیس یک - مس کرمان صفر
فولاد خوزستان یک - گل‌گهر سیرجان 2
هوادار تهران صفر - استقلال یک
مس رفسنجان صفر - سپاهان اصفهان صفر
آلومینیوم اراک 3 - نساجی مازندران صفر
ذوب‌آهن اصفهان 5 - نفت مسجدسلیمان یک

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما