شناسهٔ خبر: 56807732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

فتح‌الله‌زاده برگشت تا قلعه‌نویی را هم بیاورد

حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال درباره شرایط جدید باشگاه با حضور مدیرعامل تازه وارد این مجموعه اظهاراتی را مطرح کرد:

صاحب‌خبر -

 

 

 

 

 
 

به نظر شما چرا مدیرعامل باشگاه استقلال تغییر کرد؟

این را قطعاً آقای وزیر بهتر از همه می دانند و قطعاً برای این کارش دلیل داشته. ولی به طور کلی جای خوشحالی دارد. چون حالا دیگر باشگاه استقلال از آن حالت پادگان خارج شده و تبدیل به باشگاه ورزشی می شود. متاسفانه در این یک سال که آجرلو مدیرعامل شده بود هر چه نیروی پاسی بود را به استقلال آورد ولی با رفتن او حالا سردارها از باشگاه می روند و ورزشکاران به باشگاه برمی گردند. فتح‌الله‌زاده اعتقاد ویژه‌ای به استقلالی‌ها دارد.

 

 

فکر می کنید فتح‌الله‌زاده میتواند در استقلال موفق شود؟

او موفق ترین مدیرعامل سال‌های بعد از انقلاب است. من در این سال‌ها بارها تاکید می کردم که فتح‌الله‌زاده به درد استقلال می خورد. او در محورهای مختلف مدیریتی کارکشته و باتجربه است و قطعاً می‌تواند برای استقلال درآمدزایی کند. مثلاً برای نمونه، مطمئنم به زودی پول استراماچونی را جور میکند.

 

 

چطور؟

وقتی او می خواهد به دیدار تاج برود و جلسه ای با فدراسیونی‌ها داشته باشد یعنی می خواهد از منابع مالی بازیکنان استقلال در جام جهانی، مشکل مالی استراماچونی را برطرف کند. اینها خودش نشان می‌دهد فتح‌الله‌زاده زرنگ و باهوش است. البته من مطمئنم او به فکر کادر فنی هم خواهد بود.

 

 

از چه نظر؟ او به ساپینتو گفته فصل بعد هم با او کار می کند؟

قطعا او پشت سرمربی‌اش را خالی نمی کند ولی من مطمئنم حالا که فتح‌الله‌زاده برگشته امیر قلعه نویی را هم به تیم استقلال برمی گرداند. امیر قلعه نویی پر افتخارترین مربی لیگ برتر است و قطعاً با رابطه خوبی که با حاجی دارد می آید و استقلال دوباره اوج می گیرد.

 

 

فتح‌الله‌زاده برگشت تا قلعه‌نویی را هم بیاورد

پیش بینی شما از وضعیت تیم در آینده نزدیک چیست؟

 

 

متاسفانه استقلال در ابتدای فصل درست و حسابی بسته نشد. بازیکن گرفتند اما بازیکن به درد بخور کم گرفتند. مثلاً نمونه‌اش سجاد شهباززاده که ظاهراً ده، دوازده میلیاردهم پول بابتش پرداخته شده است. این خرید از اشتباهات بزرگ آجورلو بود. اگر شهباززاده خوب بود سپاهان او را نگه می داشت. فتح‌الله‌زاده مثل آجورلو نیست که پول بی حساب به کسی بدهد. او اول کارکرد بازیکن را می بیند و بعد به او پول می دهد.

با توجه به در پیش بودن مسابقه سوپرجام، فکر می کنید ساپینتو اولین جام وعده داده اش، از چهار جام قهرمانی این فصل را برای استقلال به ارمغان بیاورد؟

 

 

با این همه فراز و نشیبی که استقلال داشته خیلی سخت است. باید ببینیم این آقا چند مرده حلاج است. این گوی و این میدان! این هم اولین جام. وقتی او قول داد ۴ جام می آورد هم گفتیم نباید قول می داد. قطعاً ما از خدا میخواهیم استقلال سوپرجام را ببرد و هوادارانش را خوشحال کند اما تیم نساجی هم که زخم خورده بازی لیگ برتر است(دیداری که سه بر یک مغلوب شاگردان ساپینتو شد) قطعاً مقابل استقلال به آب و آتش میزند.

فتح‌الله‌زاده برگشت تا قلعه‌نویی را هم بیاورد

بازی این هفته مقابل هوادار را چطور پیش بینی می کنید؟

دیگر بازی با هوادار هم پیش بینی کردن دارد؟ استقلال اگر نخواهد هوادار را هم شکست بدهد دیگر باید قید قهرمانی را بزند. من نمیدانم استقلال با این همه فوروارد وهافبک چرا نمی تواند به حریف گل بزند! جلوی ذوب آهن که مدافع حریف برای ما گل زد مقابل آلومینیوم هم ۹۰ دقیقه به در و دیوار زدیم و دو امتیاز خانگی را از دست دادیم. خدا از اینجا به بعد به تیم استقلال رحم کند.

برچسب‌ها:

نظر شما