شناسهٔ خبر: 56639968 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

رقابت فولاد و پیکان برای صدرنشینی در لیگ برتر والیبال

صاحب‌خبر -
 
 
 
در هفته چهارم لیگ برتر والیبال دو تیم فولاد سیرجان و پیکان که با 9 امتیاز در رتبه اول و دوم جدول هستند، رقابت نزدیکی برای صدرنشینی خواهند داشت.
هفته چهارم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری هفت دیدار به میزبانی شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، ‌ اصفهان و آمل دنبال می‌شود.
شاگردان سعید رضایی در فولاد سیرجان ایرانیان که با گذشت سه هفته از لیگ صدرنشین مسابقات هستند، برای حفظ روند بردهای خود و تداوم صدرنشینی به مصاف پاس گرگان می‌روند. پاس که در این دیدار میهمان است با یک بازی کمتر و کسب پنج امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و حریفی سخت برای فولاد به حساب می‌آید.
پیکان تهران دیگر تیم ۹ امتیازی لیگ هم مهمان راه‌یاب ملل مریوان است. شاگردان پیمان اکبری در پیکان در رقابت با فولاد برای صدرنشینی باید حریف خود را شکست بدهند. راه‌یاب با یک برد و یک باخت و یک بازی کمتر در رتبه دهم قرار گرفته است. شهداب یزد به عنوان مدافع قهرمانی که در دو هفته اول مقابل رقبای خود شکست خورد و در هفته سوم اولین پیروزی خود را به دست آورد، امروز مهمان گیتی پسند اصفهان است. شهداب و گیتی پسند به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند و باید دید که نتیجه به سود کدام تیم خواهد بود.
برنامه کامل هفته چهارم لیگ برتر به این شرح است: *فولاد سیرجان ایرانیان _ پاس گرگان *ایفاسرام اردکان _ هورسان رامسر *راه‌یاب ملل مریوان _ پیکان تهران *شهرداری گنبد _ نیان الکترونیک خراسان *شهرداری ارومیه _ سایپا تهران *گیتی پسند اصفهان _ شهداب یزد *لبنیات هراز آمل _ مس رفسنجان
- تمام دیدارهای فوق راس ساعت 16 برگزار می‌شود.

نظر شما