شناسهٔ خبر: 56631799 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

جنجال در ایستگاه ششم لیگ برتر فوتسال بانوان

سوپرلیگ فوتسال بانوان در فاصله یک هفته تا پایان نیم‌فصل با اخراج و اعتصاب عکاسان همراه بود.

صاحب‌خبر -

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بالای جدول سوپرلیگ فوتسال بانوان در فاصله یک‌هفته مانده به نیم‌فصل چندان تغییری نکرد. آبادان همچنان صدرنشین است، پیکان در رده دوم در تعقیب آن‌هاست و نصر فردیس و مس نیز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان، جمعه ۲۲مهرماه با نبرد مدعیان پیگیری شد. هفته ششم میزبان نبرد تیم دوم و سوم با یکدیگر بود؛ جدالی جذاب و نفس‌گیر برای تعیین صدرنشین رقابت‌ها در فاصله یک‌هفته مانده به پایان دور رفت. سه بازی حساس دیگر نیز در آبادان، خوزستان و کرج در پیش بود.

دیدار پرحاشیه در تهران

پیکان تهران و مس رفسنجان در هفته گذشته حریفان خود را با شکست بدرقه کردند و این هفته به‌عنوان تیم‌های دوم و سوم برای یکدیگر خط‌ونشان کشیدند. پیکان در ادامه روند موفق خود در سوپرلیگ فوتسال زنان امروز مس رفسنجان را شکست داد، اما این مسابقه جنجالی و پرحاشیه بود. در این مسابقه، پیکان رده دومی در جدالی حساس برابر مس رفسنجان پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست، توانست در نیمه دوم سه گل به ثمر برساند و ۳بر ۰ برنده این بازی باشد.
گل‌های پیکان را بازیکنان سابق مس رفسنجان به‌ثمر رساندند و فاطمه اعتدادی دوبار و سحر زمانی یک‌بار برابر تیم سابق خود گل‌زنی کردند.

این بازی البته حاشیه‌های خودش را داشت. عکاسان حاضر در این بازی اجازه تصویربرداری از مسابقه را پیدا نکردند و ناظر مسابقه به آن‌ها گفت که اجازه عکاسی ندارند. در اعتراض به این تصمیم، عکاسان حاضر در محل برگزاری این دیدار اعلام کردند که تا اطلاع ثانوی از لیگ فوتسال تصویری ثبت نخواهند کرد و اتفاق امروز را بی‌احترامی و توهین تلقی می‌کنند.

همچنین در پایان این مسابقه بازیکنان مس رفسنجان به‌شدت از داوری اعتراض کردند، به‌طوری‌که مهسا کمالی، بازیکن باارزش مس، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. گفته می‌شود عاطفه رضایی، سرمربی مسی‌ها، نیز از روی نیمکت اخراج شد. دامنه این اعتراضات علیه داوری به‌شکلی کم‌سابقه گسترده بود و تیم داوری دیدار مس و پیکان را به‌شدت با انتقاد و تنگنا روبه‌رو کرد.

پیروزی سخت برای صدرنشین

پالایش نفت آبادان، صدرنشین رقابت‌ها، بعد از متحمل‌شدن اولین شکست خود در هفته گذشته این هفته درصدد جبران و حفظ صدرنشینی بود و برای کسب یک پیروزی خانگی به‌مصاف تنهانماینده استان اصفهان، هیئت نطنز، در سوپرلیگ زنان رفت. نطنزی‌ها هم مانند پالایش در هفته گذشته شکستی سخت مقابل رایزکو تجربه کرده بودند و برای جداشدن از نیمه پایین جدول به کسب نتیجه خوب در این مسابقه محکوم بودند. بااین‌حال، صدرنشین بعد از یک رقابت دشوار و نزدیک و فقط با یک گل توانست از سد نطنز عبور کند و جایگاه اولی خود را حفظ کند. هیئت فوتبال نطنز هم شش‌امتیازی باقی ماند.

حفاری ناکام در پیروزی

ملی‌حفاری و رایزکو صفادشت هر دو در دیدار‌های هفته گذشته خود موفق به کسب پیروزی شده بودند. ملی‌حفاری که خیلی دیر کادرفنی خود را مشخص کرده بود و شروع چندان خوبی در ابتدای فصل نداشت، با پیروزی پرگل هفته گذشته مقابل فجر شیراز از قعر جدول جدا شد، اما از سوی دیگر رایزکو صفادشت هم با قطع‌کردن نوار پیروزی‌های نطنز در هفته گذشته، امیدوار بود با پیروزی مقابل نماینده اهواز به جمع مدعیان سوپرلیگ اضافه شود.

در دیدار جمعه، حفاری در خانه در یک‌قدمی پیروزی قرار گرفت، اما ناگهان بازنده از زمین خارج شد. نیمه نخست بازی با تساوی دودو تمام شد. حفاری گل سوم را در نیمه دوم زد و سپس یک گل بحث برانگیز برای رایزکو به ثبت رسید، زیرا حفاری معتقد بود توپ از خط دروازه عبور نکرده است. در ادامه حفاری عنان بازی را از دست داد و با نتیجه ۳بر۶ خوزستانی‌ها شکست خوردند.

بازهم جشنواره گل برای شیرازی‌ها.

اما دیدار نصر فردیس و صنعت فجر شیراز پرگل‌ترین بازی هفته بود. این دیدار نبرد بازنده‌های هفته پنجم رقابت‌ها بود. نصری‌ها که روند سینوسی در طی فصل داشتند، در رتبه چهارم قرار گرفته بودند و برای بازگشت به جمع مدعیان راهی به‌جز پیروزی در این دیدار خانگی نداشتند. فجر هم با کسب فقط سه امتیاز به قعر جدول رده‌بندی تکیه زده بود.

از ابتدای فصل پرگل‌ترین بازی‌ها به دیدار‌هایی اختصاص داشت که یک سمت میدان شیرازی‌ها قرار داشتند. بازی ششم نیز سیزده گل به همراه داشت. ۹گل توسط نصر فردیس به ثمر رسید و فجر شیراز فقط چهار گل آن را جبران کرد. نصر با این پیروزی توانست دوباره جایگاه سومی خود را از مس پس بگیرد.

نظر شما