شناسهٔ خبر: 56529489 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نماینده ایران رئیس کمیته جهانی کشتی دانش آموزی شد

حبیب‌الله اخلاقی بار دیگر به‌عنوان رئیس کمیته کشتی فدراسیون جهانی ورزش دانش‌آموزی منصوب شد.

صاحب‌خبر -

هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی برای انتخاب رئیس جدید در شهر بروکسل پایتخت کشور بلژیک تشکیل جلسه داد که در پایان با تصمیم اعضاء بار دیگر حبیب الله اخلاقی دارنده ۲ مدال برنز جهان و مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی از بین نمایندگان کشور‌های دیگر جهان به مدت ۴ سال به عنوان رئیس کمیته کشتی فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی منصوب شد.

لورانت پترینکا رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی با ارسال نامه‌ای به حبیب الله اخلاقی ضمن اعلام خبر انتصاب وی به سمت رئیس کمیته کشتی این فدراسیون، گفت: با کمال خرسندی می‌توانم به اطلاع شما برسانم که با توجه به تخصص و مهارت شما به عنوان رئیس کمیته ورزش کشتی منصوب شده اید.

مایلم از این فرصت استفاده کنم و از طرف فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی از شما به خاطر متعهد شدن به انجام این وظایف در این فدراسیون و حمایت بیشتر از توسعه رویداد‌های فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی و تجربیات دانش آموزان مدارس در سراسر جهان تشکر کنم.

ما مطمئن هستیم که کاری که شما در طی چهار سال آینده انجام خواهید داد، به رشد و توسعه اهداف، میراث و ارزش‌ها در جنبش بین‌المللی ورزش مدارس کمک خواهد کرد.

با احترام، ما مشتاقانه منتظر شروع کار مشترک خود در این سفر هستیم و در صورت داشتن هرگونه سوال در خدمت شما هستیم. ما ورزش مدرسه‌ای هستیم.

نماینده ایران رئیس کمیته جهانی کشتی دانش آموزی شد

نظر شما