شناسهٔ خبر: 56524773 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

برنامه‌ای برای تحقق کرسی‌های آزاداندیشی(اخبار ادبی و هنری)

تهیه‌کننده برنامه «بدون توقف» شبکه سه تلویزیون گفت: با توجه به استقبال جوانان و دانشجویان، این برنامه در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

صاحب‌خبر -
 
 
 
رضا غلامحسین‌نژاد تهیه‌کننده برنامه «بدون توقف» به باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون بیش از 500 قسمت از این برنامه از شبکه سه سیما پخش شده و در هر فصل بنا به اقتضائات روز جامعه با پاسخ به شبهات، مسائل و موضوعات مختلفی را با حضور کارشناسان و مسئولان کشوری با حضور موافقان و مخالفان به چالش کشیده است. 
وی خاطرنشان کرد: برنامه «بدون توقف» در جهت سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های مختلف و تشویق به برگزاری این کرسی‌ها در فضای دانشگاهی سعی دارد تا بدون سانسور و با حضور موافقان و منتقدان مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را با حضور کارشناسان و مسئولان به چالش بکشد و ابهامات و شبهات جامعه را نیز در یک بستر دوستانه مطرح کند و از آنجا که این فرم و شکل خاص از گفت‌وگو و طرح سؤالات مورد توجه مخاطبان قرار گرفته این شیوه را همچنان برای طرح مسائل روز جامعه ادامه خواهیم داد. 
تهیه‌کننده برنامه «بدون توقف» همچنین گفت: قطعاً این برنامه در رسیدن به اهداف خود موفق بوده و این نکته را می‌توان از نظرسنجی‌هایی که در زمان‌های مختلف انجام شده دریافت که برنامه مخاطب بسیاری دارد که آن را دنبال می‌کنند. 
این تهیه‌کننده تلویزیون افزود: همچنین عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه گفت‌وگومحور تلویزیون که از طریق نظرسنجی‌های گوناگون انجام شده مسئولیت ما را در قبال مخاطب سنگین‌تر می‌کند چرا که استقبال جوانان و دانشجویان از این برنامه نشان‌دهنده رویکرد جوانان و دانشجویان به بحث‌های چالشی است و اینکه جوانان بیش از هر زمان دیگری به‌دنبال پاسخ سئولات خود هستند.
 
 

نظر شما