شناسهٔ خبر: 56515909 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جدی: مردم بابصیرت ایران همواره صفشان را از تجزیه طلبان جدا کرده‌اند

اعظم سندگل

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در مقاطع مختلف ممکن است دشمنان و کسانی که با ایران مساله دارند و منافعشان را در بهم ریختن ایران می دانند به صورت مقطعی حرکتی انجام دهند، اما مردم به خاطر آگاهی و بصیرتی که دارند همواره صفشان را از آنها جدا کرده اند و قطعا اجازه نخواهند داد برای ایرانی که ۴۰ سال برای آن زحمت کشیده اند اتفاقی بیفتد.

صاحب‌خبر -

علی جدی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با ضرورت هشیاری مردم در هنگام مطالبه گری و از سویی تلاش دیرینه عناصر خارجی در راستای سوریه سازی ایران، بیان کرد: ایران بعد از انقلاب به خاطر استقلالی که داشته و تلاش هایی که کرده پیشرفت های زیادی داشته است و در معادلات منطقه ای نیز در حال حاضر تاثیرگذار است.

وی افزود: کشوری که با این همه فشار، تحریم ها و مشکلات توانسته عملا به عنوان یک کشور مستقل در مقابل همه اینها بایستد و رشد هم کند، قطعا مجموعه هایی که در جهان و منطقه یکه تازی می کردند برایشان قابل پذیرش نیست و نمی توانند این موضوع را تحمل کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان عملا به دنبال این هستند تا تنه درختی که تنومند شده را بزنند، تصریح کرد: اما اگر ما در داخل مشکلاتی داریم و مردم مسائلی دارند و می توانیم این کار را هم کنیم، اینگونه نیست که خدای ناکرده در دام اینها بیفتیم و از این فضا سوء استفاده شود و به خود درخت آسیب برسانیم. اینگونه نیست نظامی که ۴۰ سال مردم با خون شهدا و تحملی که داشتند برای آن زحمت کشیدند و به این مرحله رسیده است یک باره در دام قرار بگیریم چرا که هدف دشمنان ضربه زدن به تنه این درخت تنومند است.

جدی در ادامه عنوان کرد: لذا اگر مسائلی وجود دارد باید شاخه های درخت را هرس کرد و ما مشکلات داخلی خودمان را حل کنیم و فرصت را برای دشمنان فراهم نکنیم که اصل را زیر سوال ببرند. با این مساله ای که الان اتفاق افتاده، نمی توانیم با کشوری مثل ایران که در جهان تنها کشوری است که مستقل و عزتمند در مقابل دشمنانش می ایستد و در کنار آن با وجود همه مشکلات در حوزه های مختلف علمی و اقتصادی رشد هم داشته نمی توانیم این کار را بکنیم.

وی تاکید کرد: مردم بدانند اگر خدای ناکرده در دام دشمنان قرار بگیریم زحمات و فرصت هایی که در طی ۴۰ سال برای کشور ایجاد شده است بر باد می رود، چراکه آنها ایران قدرتمند و تنومند نمی خواهند و به دنبال این هستند که تجزیه اتفاق بیفتد و در منطقه کشور قدرتمندی مانند ایران نباشد تا بتوانند راحت به منافعشان دست یابند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن در خصوص ضرورت فاصله گرفتن از پروژه های سوریه سازی دشمنان دیرینه ایران، اظهار کرد: بحمدالله در مقاطع مختلف و پیشامدهای اینگونه چون مردم بصیر و آگاه بوده اند، ممکن است دشمنان و تجزیه طلبان و کسانی که با ایران مساله دارند و منافعشان را در بهم ریختن ایران می دانند به صورت مقطعی حرکتی انجام دهند، اما مردم به خاطر آگاهی که دارند همواره صفشان را از آنها جدا می کنند و قطعا اجازه نخواهند داد ایرانی که ۴۰ سال برای آن زحمت کشیدند تا به اینجا رسیده اتافقی برای آن بیفتد و خود مردم همیشه آگاه تر از بسیاری از مسئولین عمل کرده اند.

انتهای پیام

نظر شما