شناسهٔ خبر: 56515692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر عامل آلومیونیوم:

برای پرسپولیس۴ بار چمن کوتاه می کنند/ داوری رضایت بخش بود

رجائیان پس از رقابت تیمش برابر پیکان گفت: چمن ورزشگاه بلند بود و اگر پرسپولیس بازی داشت ۴ بار آن را کوتاه می کردند.

صاحب‌خبر -

محمد رجائیان بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان اظهار داشت: به جز نتیجه آنچه مهم است روند رو به رشد مدل فوتبال ماست. شما امروز دیدید که تیم ما در لحظه‌های مختلف تاکتیک‌ها و سیستم‌های مختلف را در زمین اجرا کردند. در یک ربع آخر ما ۴ مهاجم در زمین داشتیم و البته پیکان هم روی دو ضد حمله موقعیت داشت که دروازه بان ما توپ را مهار کرد. این نشان می‌دهد که کادرفنی ما شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده است. مدل بازی تیم ما اینگونه است که حریف را ارزیابی می‌کند و بعد سیستم‌های خاص خودش را به کار می‌گیرد.

وی در مورد پنالتی از دست رفته آلومینیوم گفت: با صحبت‌هایی که ناظر داوری انجام داد قانع شدم. داور چند لحظه مکث کرد و سپس تصمیم گرفت. توپ ابتدا به تیرک دروازه خورد. در لیگ برتر همه تیم‌ها به داور حمله می‌کنند، ولی امروز داور خیلی مسلط بود و خوب قضاوت کرد به جز این صحنه.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد وضعیت زمین مسابقه ورزشگاه انقلاب کرج عنوان کرد: نمی‌دانم قبل از بارش‌های موسمی زمین بازهم چنین وضعیتی داشته یانه؟ ولی وضعیت زمین چمن ورزشگاه سپاهان هم همین طور بود. البته چمن هم خیلی بلند بود و اگر پرسپولیس بخواهد روی این زمین بازی کند پیروانی حاضر به انجام چنین کاری نخواهد شد و باید سه چهار مرتبه چمن را کوتاه کنند! اینکه همه ورزشگاه‌های ما یک فرم و حالت ندارند بحرانی برای مربیان ماست، زیرا برخی زمین‌ها عرضش کمتر است و برخی زمین‌ها کوچک‌تر هستند و مربیان ما به جز مسایل فنی و تاکتیکی باید روی این مسایل هم برنامه ریزی کنند.

رجائیان در مورد بازیکنان خارجی تیم آلومینیوم اظهار داشت: این بازیکنان خارجی ما با توجه به مبلغی که به آن‌ها پرداخت کرده‌ایم خیلی خوب هستند. از مدیر برنامه‌هایشان هم تشکر می‌کنم که ۲ بازیکن خوب خارجی برای ما آورده‌اند. البته یکی از آن‌ها زبان انگلیسی بلد نیست و در ارتباط گرفتن مشکل دارد. بازیکن سودانی که انگلیسی بلد است. هر دو روز به روز بهتر می‌شوند.

نظر شما