شناسهٔ خبر: 56515605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

زیاد نخاله:

مصلحت امت اسلامی در تقویت محور مقاومت است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسمی به مناسبت سالگرد تاسیس این جنبش گفت: نباید اجازه بدهیم غزه بی تفاوت باشد وقتی مسجدالاقصی هدف قرار می گیرد و قدس و کرانه باختری یهودی سازی می شود.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جشنواره «نبرد ما تا قدس ادامه دارد» در سالگرد تاسیس این جنبش گفت: شهدای ما وصیتنامه خود را با خون نوشتند و جان خود را در راه آنچه به آن ایمان داشتند فدا کردند و جنگیدند تا فلسطین را آزاد ببینند.

وی افزود: از خداوند می خواهم همزمان با سالگرد تاسیس جنبش درجات شهدا را بالا ببرد.

نخاله خاطرنشان کرد: درود به برادران اسیرمان به ویژه قهرمامان تونل آزادی که پرچمدار مقاومت در کرانه هستند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: مصلحت امت در تقویت محور مقاومت است زیرا دشمن دارای ائتلافی است که توسط آمریکا و همپیمانانش حمایت می شود، نباید اجازه بدهیم غزه بی تفاوت باشد وقتی مسجدالاقصی هدف قرار می گیرد و قدس و کرانه باختری یهودی سازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن می کوشد که آرمان فلسطین را به مساله ای انسانی تبدیل کند و با امتیازات اقتصادی به آن سرپوش نهد تا روح مقاومت را خاموش کند، مردم و مقاومت فلسطین مسئولیت حفاظت از جغرافیا به ویژه مقدسات مسیحی و اسلامی به عهده شان است.

نخاله خاطرنشان کرد: مردم فلسطین دارای عقیده و اراده است و هرگز در برابر دشمنان کشور و مقدساتش به هیچ قیمتی تسلیم نمی شود، در قدس پروژه صهیونیستی مبتنی بر توهم قدرت و تلمود با شکست مواجه خواهد شد و با آنان آنقدر خواهیم جنگید تا از این شهر بروند، از حقمان در فلسطین و قدس هرگز عدول نمی کنیم و با دشمن بر سر هر چیزی خواهیم جنگید، جهاد اسلامی و سایر جنبش های مقاومت هرگز تسلیم نمی شوند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: بر ائتلافمان با ایران، سوریه، حزب الله و هر شخصی که حامی آرمان ما است، تاکید می کنیم، سالگرد انقلاب مردم یمن را به آنان تبریک می گویم و از مواضع ثابت آنان نسبت به فلسطین و اقصی تقدیر می کنیم، قدس منتظر ماست و روزی خواهد آمد که مردم فلسطین به یاری خداوند، شادمان، وارد مسجد الاقصی خواهند شد.

نظر شما