شناسهٔ خبر: 56515543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نکونام مانع صدرنشینی استقلال می‌شود؟ / تقابل شاگرد تنبل‌های لیگ

پریسا زنگنه منش

نمایندگان خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

هفته هشتم لیگ برتر از امروز پانزدهم مهرماه آغاز می شود که فولاد از ساعت ۱۷ میهمان استقلال در آزادی است، نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳٠ در انزلی با ملوان دیدار می‌کند و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۹ در خانه پذیرای گل گهر است. 

استقلال  _ فولاد

به گزارش ایسنا، شاگردان نکونام که از یک تساوی ناامیدکننده برابر مس کرمان به بازی با استقلال رسیده اند، مطمئنا برای این دیدار حساس انگیزه های خاص خود را دارند. بازی که نکونام هم که همچنان گزینه دستیاری کی روش است و ابتدای فصل هم از گزینه های آبی های پایتخت بود، انگیزه فراوانی برای برد در این بازی و اثبات بیشتر شایستگی های خود است. 

استقلال در صورت برد و لغزش پرسپولیس در روزی که ساپینتو را به دلیل محرومیت روی نیمکت خود ندارد می تواند صدرنشین شود و فولاد هم با شکست استقلال شانس چند پله صعود در صورت عدم نتیجه گیری رقبای بالاسری اش را دارد. 

صنعت نفت آبادان _ ملوان

آبادانی ها که با تغییر در راس کادرفنی و آمدن فیروز کریمی هم روحیه شان بهتر شده و هم در بازی قبل با مس رفسنجان به یک امتیاز رسیدند، امیدوارند قوهای انزلی را شکست دهند تا هم برنده تقابل شاگرد تنبل‌های لیگ شوند و هم طعم صعود در جدول را بچشند. در حال حاضر نفت و ملوان به ترتیب با پنج و دو امتیاز در رده های پانزدهم و شانزدهم جدول هستند. 

نفت مسجدسلیمان _ گل گهرسیرجان

شاگردان مهاجری از شکست سنگین ۴ بر صفر برابر نساجی به بازی این هفته رسیده اند. دیداری سخت با گل گهر. البته مهاجری عنوان کرده باید از این بازی امتیاز بگیرند تا ثابت کنند شکست سنگین هفته گذشته تنها یک اتفاق بوده است. 

این بازی برای گل گهر و قلعه نویی نیز اهمیت زیادی دارد زیرا این تیم با برد این هفته و لغزش رقبا می تواند به صدر جدول نزدیک شود. 

انتهای پیام

نظر شما