شناسهٔ خبر: 56514859 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۴ مهرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر هم‌دستی برای قتل همسر، زمین لرزه ۴ ریشتری در هرمزگان، آبروریزی بعد از دوستی سیاه، مصدومیت ۱۱۲۷ نفر در زمین‌لرزه خوی، شلیک مرگ به یک مرد با دستور دخترش و تازه‌ترین جزئیات درباره پرونده نیکا شاکرمی را در ادامه بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ به شرح ذیل است:

  • هم‌دستی برای قتل همسر

مدتی قبل رسیدگی به پرونده قتل مرد جوان در پارکینگ خانه‌اش واقع در شرق تهران در حالی در دستور کار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت که تصاویر دوربین‌های مدار بسته مقابل خانه مقتول نشان می‌داد دو فرد ناشناس وارد خانه او شده بودند.

بیشتر بخوانید

  • زمین لرزه ۴ ریشتری در هرمزگان / اعزام تیم‌های ارزیاب به محل

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع زمین لرزه چهار ریشتری در هرمزگان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

  • آبروریزی بعد از دوستی سیاه!

دختر ۱۷ ساله که برای شکایت از پسرعمویش وارد کلانتری میرزاکوچک‌خان شده بود، در حالی که بیان می‌کرد اعتماد بی‌جا و حرف‌های عاشقانه مرا تا مرز رسوایی کشانده است به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: پدر و مادرم حدود ۲۰ سال قبل از افغانستان به ایران مهاجرت کردند و من در مشهد به دنیا آمدم و نهمین فرزند خانواده هستم.

بیشتر بخوانید

  • مصدومیت ۱۱۲۷ نفر در زمین‌لرزه خوی/۴۲ پس‌لرزه بیش از ۲.۵ ریشتر تا صبح امروز

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وقوع زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری روز گذشته در خوی آذربایجان غربی، گفت: یک نفر درپی ریزش آوار و ۱۱۲۶ نفر به دلیل ترس و فرار از زمین‌لرزه دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید

  • ۱۰۹ جراحی برای مصدومان زلزله در خوی و سلماس/۶۶ نفر بستری هستند

رئیس سازمان اورژانس کشور از بستری ۱۵۵ نفر درپی وقوع زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری روز گذشته در خوی خبر داد و گفت: درحال‌حاضر حدود ۶۶ نفر بستری هستند.

بیشتر بخوانید

  • شلیک مرگ به یک مرد با دستور دخترش

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۲ به دنبال کشته شدن یک مرد میانسال به نام حمید در خانه ویلایی‌اش در آب باریک ورامین آغاز شد. شواهد نشان می‌داد وی با شلیک دو گلوله به کتف و شکمش از پا درآمده است و در ادامه جسد با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران پلیس برای رازگشایی جنایت به تکاپو افتادند.

بیشتر بخوانید

  • تازه‌ترین جزئیات درباره پرونده نیکا شاکرمی

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزئیات پرونده نیکا شاکرمی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد این حادثه با اغتشاشات اخیر ارتباطی ندارد، گفت: فیلم دوربین‌های محل حادثه بررسی شده است.

بیشتر بخوانید

  • اشد مجازات برای سارق آدم‌ربا

محمد سالاری رئیس دادگستری شهرستان بردسیر، اظهار کرد: متهم م. م مرداد سال جاری در شهرستان بردسیر (جاده بیدخوان) با استفاده از وسیله نقلیه اقدام به آدم‌ربایی مقرون به آزار و اذیت جسمی و تهدید با چاقو، سرقت خودرو، وجه نقد و همچنین تهدید به قتل با چاقو کرده بود.

بیشتر بخوانید

  • راز جسد کشف شده

چند روز قبل جسد جوانی ۲۰ ساله در شهرستان مهدی‌شهر کشف شد و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان سمنان و شهرستان مهدی‌شهر با هدف دستگیری قاتل وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید

نظر شما