شناسهٔ خبر: 56514489 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهنمای انتخاب بهترین نایلون فروشگاهی

راهنمای انتخاب نایلون برای فروشگاه های بزرگ و کوچک و تشخیص نایلون درجه یک و دو از هم.

صاحب‌خبر -

کیسه های نایلونی در زندگی ما کاربردهای بسیار زیادی دارند و ما همیشه برای خریدهای روزانه با این گونه پلاستیک ها سر و کار داریم. هم چنین فروشگاه های کوچک و بزرگ نیز مشتری ثابت این گونه محصولات هستند. در ادامه توضیحات تکمیلی در رابطه با بهترین کیسه نایلون فروشگاهی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

در گذشته افراد برای حمل خریدهای خود از سبدهای چوبی و یا زنبیل استفاده می کردند، اما به مرور زمان به علت راحتی بیشتر کیسه های پلاستیکی مردم به استفاده از آن ها رو آوردند. امروزه از هر فروشگاه بزرگ و کوچکی که خرید انجام بدهید، خرید شما را در کیسه های نایلونی به شما تحویل خواهند داد. شاید به جرات بتوان گفت که هیچ فروشگاه یا مغازه ای وجود ندارد که از محصولات کیسه نایلون استفاده نکند چرا که جزو اقلام بسیار ضروری برای هر فروشنده ای می باشد. نایلون های فروشگاهی در سایزهای مختلف، چاپ دار و بدون چاپ، شفاف و رنگی، با اشکال مختلف دسته و ... تولید می شوند که امروزه بیشتر به شکل نایلون چاپ آماده به بازار عرضه می شوند.

انواع نایلون فروشگاهی

نایلون های فروشگاهی در نوع های متنوعی تولید و در بازار عرضه می شوند که بر حسب کاربرد و سلیقه خود می ‌توانید آن ها را انتخاب کنید:

راهنمای انتخاب بهترین نایلون فروشگاهی

نایلون دسته موزی: یکی از پر سفارش ترین انواع نایلون فروشگاهی، نایلون دسته موزی است. دسته این محصول که به شکل یک مستطیل منحنی است، روی بدنه نایلون تعبیه شده و در سمت بالا و وسط قرار می گیرد. این مدل بیشتر برای کالاهای سبک و کم حجم عموما درفروشگاه های پوشاک و لباس، داروخانه ها، لوازم التحریر،تبلیغات نمایشگاهی و... استفاده می شود.

نایلون دسته بندی: نام دیگر نایلون دسته بندی، دسته زنبیلی است که به علت تشابه آن با دسته زنبیل به این نام معروف شده است. در این مدل، دو دسته نواری با حرارت به دو طرف بالای ساک متصل می شود که یک لایه نایلون ضخیم به عنوان تقویت کننده زیر آن پانچ می خورد تا مقاومت دسته را بالا ببرد. این محصول به علت ظاهر جذاب آن انتخاب بسیاری از فروشگاه های مختلف مخصوصا فروشگاه لباس، فروشگاه کفش، لوازم آرایشی و لوکس فروشی ها است. حمل این مدل از نایلون هم برای مشتری آسان است و هم ظاهر جذابی دارد اما قیمت تمام شده آن نسبت به دسته‌ موزی بالاتر است چون یک مرحله به فرآیند تولید افزوده می ‌شود.

نایلون دسته رکابی: یکی از انواع کیسه ها که بیشر به نایلون سوپرمارکت و نایلون میوه تره بار بسیار پر کاربرد هستند، نایلون های رکابی هستند. در این مدل از نایلون‌ ها، دسته که در دو طرف لبه تعبیه شده با بدنه آن یکی است. حمل نایلون رکابی آسان است و مقاومت بالایی برای حمل بار دارد؛ در عین حال نسبت به دیگر مدل های پلاستیک دسته دار قیمت کمتری دارد.

راهنمای انتخاب بهترین نایلون فروشگاهی

نایلون تجزیه پذیر: در سال های اخیر در حوزه تولید محصولات پلاستیکی توجه بیشتری به میزان سازگاری محصولات با طبیعت و محیط زیست شده است. نایلون های سازگار با طبیعت تجزیه پذیر هستند و برخلاف نایلون های معمولی که به سال ها زمان برای تجزیه نیازمندند، طی دو تا سه سال در محیط تجزیه می شوند. حتی آثار باقی مانده از تجزیه این نایلون ها نیز در طبیعت تبدیل به گازهای مفید مانند اکسیژن می شود. چنان چه در کسب و کار خود به دنبال کاهش زباله های پلاستیکی هستید، نایلون های زیست تخریب پذیر بهترین نایلون برای فروشگاه شما خواهد بود.

چه نوع نایلونی مناسب کسب و کار شماست؟

همان طور که گفیتم نایلون های فروشگاهی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند. بهتر است که شما نایلون مناسب کسب و کار خود را پیدا و انتخاب کنید. برای محقق شدن این امر باید ویژگی های محصول و یا محصولات خودتان را با نوع نایلون هماهنگ کنید. برای مثال، اگر وزن محصول شما بالا می باشد باید نایلونی تهیه کنید که مقاومت مناسبی نسبت به وزن محصول شما داشته باشد. اما اگر تبلیغات، کلاس کار،‌ شیک بودن نایلون و برند سازی برای شما اهمیت دارد باید از نایلون هایی استفاده کنید که طراحی زیبا و جنسی با کیفیت داشته باشد.

مشخصات کیسه نایلونی با کیفیت

استفاده از نایلون های فروشگاهی با کیفیت یکی از بهترین شیوه هایی است که می شود به وسیله آن به مشتری احترام بگذاریم تا حس خوبی از خرید داشته باشد، چرا که رضایت مشتری از مهم ترین عوامل فروش می باشد. اما امروزه برخی از افراد سودجو با اتکا به عدم دانش مشتریان با ارائه جنس های بی کیفیت و نامناسب، باعث فروش کیسه نایلون نامرغوب در بازار می شوند. در فروش کیسه های نایلون چند عامل نقش اساسی دارند مانند: جنس، نوع چاپ، نوع دوخت انتهایی و استقامت دسته که در هنگام خرید باید به این موارد توجه شود.

** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما