شناسهٔ خبر: 56513606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا مازندران:

غفلت برخی از دستگاه ها، فشارهای امروز را متوجه نیروی انتظامی کرده است

مسلمی گفت: غفلت برخی از دستگاه ها، فشارهای امروز را متوجه نیرو.ی انتظامی کرده است که باید بدرستی وارد عمل شده و به وظیفه خود عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سیاوش مسلمی امروز(14 مهر) به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در دیدار و عیادت با ستوان دوم « کاظم غلامی» مامور شجاع و دلیر و ایثارگر دریابانی که در راه دفاع از امنیت و منافع مردم در اغتشاشات اخیر در نوشهر مجروح شد؛ اطهار کرد: هفته نیروی انتظامی را تبریک گفته به شما و همه نیروهای انتظامی که در این مدت بدرستی به وظیفه خود عمل کرده و در برابر دشمن ایستادید.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران افزود: دشمن و استکبار تلاش دارد تا نیروی انتظامی را مورد تضعیف قرار داده و به عقب براند تا به سرپل های مورد نظر خود برسد.

 

وی خاطر نشان کرد: ما با همه ابزار در خدمت نیروی انتظامی هستیم که از بازوان و حافظان تو.انمند این نظام هستید و در این مدت این مساله کاملا نمودار شد و شما نشان دادید که همواره پای نظام هستید.

 

سردار مسلمی گفت: امروز خدمت شما رسیدیم تا ازخدمات همه نیروی انتظامی قدردانی کنیم و بگوییم همواره با شماییم.

 

وی افزود: امروز جامعه ما و 27 دستگاهی که به وظیفه خود عمل نکردند و همه آسیب ها پشت سد نیروی انتظامی قرار گرفتند؛ باید وارد عمل شده و فشارهایی که امروزدر جامعه می بینیم به دلیل غفلت برخی از دستگاههاست که متوجه نیروی انتظامی شده است.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: امروز شجاعت شما نشان داد که به عنوان حافظان نظام حضور مستمر دارید و جانانه ایستادید و ارج می نهیم این شجاعت و دلاور و یاد و خاطرات همه شهدای نیروی انتظامی، سپاه، نیروهای نظامی و انتظامی را و امیدواریم همه ما سرابزان خوبی برای نظام و انقلاب باشیم.

پایان پیام/175

نظر شما