شناسهٔ خبر: 56513517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا مازندران :

سواد رسانه ای نیاز مهم خانواده امروزی است

مسلمی گفت: سواد رسانه ای نیاز مهم خانواده امروز در مقابله با دشمن است و باید در این راستا با همه توان وارد عمل شد و برای توانمندسازی فرزندان مان در فضای مجازی برنامه ریزی کنیم.

صاحب‌خبر -

سیاوش مسلمی امروز(14 مهر) در حاشیه برگزاری همایش توانمندسازی فعالان فضای مجازی مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: برخی از مسائل در زندگی ذاتی و برخی اکتسابی است و باید با برنامه ریزی و تلاش آن را بدست آورد و برای توسعه و بسط آن تلاش کرد.

 

سپاه کربلا مازندران افزود: در کنار امور ذاتی، برخی از نیازهای انسان اکتسابی است و فضای مجازی هم از موضوعات اکتسابی است که باید با استفاده از اساتید در این بخش وارد شد و دوره های توانمندسازی را افزایش داد.

 

وی خاطر نشان کرد: تربیت مربیان با انگیزه و توانمند و دارای فن بیان مناسب از نیازهای مهم مازندران است که باید در این راستا تلاش شود و با استفاده از نخبگان این حوزه برای تعالی در این بخش گام برداشت.

 

به گفته مسلمی، پرداختن به سواد رسانه ای با استفاده از مربیان توانمند نیاز مهم امروز در برابر حملات دشمنان در فضای مجازی است و بادی در این بخش فعال تر از همیشه وارد شویم.

 

وی بیان کرد: سواد رسانه ای نیاز مهم خانواده امروز در مقابله با دشمن است و باید در این راستا با همه توان وارد عمل شد و برای توانمندسازی فرزندان مان در فضای مجازی برنامه ریزی کنیم.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران یادآور شد: تکنیک های اقناعی، تولید محتوا و سوادرسانه ای نیاز امروز خانواده است تا در برابر دشمن و استکبار با جنگ رسانه ای مقابله کنیم.

پایان پیام/175

نظر شما