شناسهٔ خبر: 56513195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاد و قاری قرآن

تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با مسابقات قرآنی مانند «مدهامتان» باید این راه را حمایت کنند

سلیمی با اشاره به اینکه برای نسل جدید خود باید جا بیندازیم که قرآن معتبرترین سند بالادستی کائنات و حاوی بایدها و نبایدهای زندگی است، گفت: تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با مسابقات قرآنی مانند «مدهامتان» باید این راه را حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

عباس سلیمی، در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری شبستان   در   استان فارس ، گفت: همه انسان ها در معرض تهدید جدی شیطان و شیاطین روزگار قرار دارند و برای مصونیت فرزندان معصوم خود باید به دنبال راهی برای مصونیت فرهنگی و تربیتی باشیم.

استاد و قاری قرآن افزود: امام صادق (ع) فرموده اند که هر جوان و نوجوان با ایمانی که قرآن بخواند، قرآن با گوشت و خون وی عجین می شود و ما اگر بخواهیم نسل جدید ما از شیاطین جن و انس در امان باشند باید قرآن را نه فقط در قرائت که در مفاهیم و آموزه های قرآن به آنها بشناسانیم تا بدانند که قرآن نقشه راه زندگی است‌.

وی اضافه کرد: برای نسل جدید خود باید جا بیندازیم که قرآن معتبرترین سند بالادستی کائنات و حاوی بایدها و نبایدهای زندگی است و برای سعادت و خوشبختی در زمینه های مختلف باید با قرآن به عنوان عصاره تمام کتب آسمانی آشنا شود.

سلیمی تاکید کرد: تدبر در قرآن و استخراج سبک زندگی اسلامی برای نسل نوجوان و کودکان و جوانان با ایجاد مسابقات قرآنی و با تشویق و دادن جایزه و ... شوق آنها را تشویق کنیم و آموزش و پرورش، دانشگاه ها و حوزه های علمیه آن را ادامه دهند و تمام سازمان ها و نهادهای مرتبط با مسابقات قرآنی مانند «مدهامتان» باید این راه را حمایت کنند.

پایان پیام/664

نظر شما