شناسهٔ خبر: 56513125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

ترویج فرهنگ قرآنی ما را در مسیر شناخت صحیح زندگی کردن برای زندگی کردن در نسل های مختلف فراهم می کند

محبی پور گفت: ترویج فرهنگ قرآنی ما را در مسیر شناخت صحیح زندگی کردن برای زندگی کردن در نسل های مختلف فراهم می کند و آشنایی عمیق با مفاهیم قرآنی، همراه با قرائت صحیح آن موجب می شود به این مهم دست یابیم.

صاحب‌خبر -

اسماعیل محبی پور در حاشیه مراسم اختتامیه «مدهامتان» در گفت و گو با خبرنگار   خبرگزاری شبستان   در   استان فارس ، گفت: «مدهامتان» در ترویج مفاهیم قرآنی موفق عمل کرده است و قرآن را به عنوان کتاب آسمانی و حامل دستورالعمل های زندگی می شناسیم و توسط آخرین فرستاده پیامبر (ص) برای هدایت انسان ها آورده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: شئونات مختلف زندگی در قرآن نهفته است و باید به قدرت استخراج آن دست یابیم که همان تفسیر قرآن است.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ قرآنی ما را در مسیر شناخت صحیح زندگی کردن برای زندگی کردن در نسل های مختلف فراهم می کند و آشنایی عمیق با مفاهیم قرآنی، همراه با قرائت صحیح آن موجب می شود به این مهم دست یابیم.

محبی پور تاکید کرد: در شرایطی که در اوج تهاجمات و دغدغه های فرهنگی هستیم و جامعه در اغتشاشات ذهنی قرار دارد، قرآن یک چارچوب ذهنی معنوی را برای ما فراهم می کند و به همین دلیل جوانان ما با رجوع به متن قرآن بتوانند دستورالعمل های مناسب زندگی را استخراج کرده و در این اغتشاشات فرهنگی مسیر زندگی را به سلامت طی کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات مدهامتان و پخش کردن به صورت سنواتی میان استان های مختلف در ترویج فرهنگ قرآنی برای نسل ما موثر است.

پایان پیام/664

نظر شما