شناسهٔ خبر: 56511428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خط ویژه| حمایت حزب «اتحاد ملت» از تروریست‌های «جیش الظلم»/ پروژه جدید اصلاح طلبان و جریان معاند با اسم رمز «نیکا شاکرمی»

یک سؤال؛ چرا بخش قابل توجهی از جریان سیاسی به ظاهر اصلاح طلب از گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب حمایت می‌کند؟! مگر اینها خواسته مشترک دارند؟!

صاحب‌خبر -

گروه ویژه فارس: خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

حمایت حزب «اتحاد ملت» از تروریست‌های «جیش الظلم»

در جمعه گذشته و همزمان با خاتمه نماز جمعه و خروج نمازگزاران از مصلای زاهدان، تعدادی افراد مسلح اقدام به عملیات تروریستی و تیراندازی به‌سمت نمازگزاران و مقر کلانتری ۱۶ در نزدیکی مصلی کردند که گروهک تروریستی جیش‌الظلم در اطلاعیه‌ای مسئولیت آن را برعهده گرفت.

با این حال حزب اتحاد ملت (اعضای حزب منحله مشارکت) در واکنش به حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان اعلام کرد: «پس از بررسی و کسب اطلاع از طریق منابع محلی و گزارش‌های رسمی دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن محکومیت خشونت شدید و غیر قابل قبول بروز یافته در وقایع این استان و به ویژه زاهدان و همچنین ابراز تأسف عمیق به دلیل کشته شدن تعدادی از هموطنان، از مقامات رسمی و چهره‌های مرجع استان خواستار تلاش برای روشن شدن حقیقت و برقراری آرامش در منطقه هستیم.»

 

این حزب منتسب به جریان به ظاهر اصلاح طلب که اعضای آن از بازداشتی‌ها و محکومین فتنه ۸۸ هستند در ادامه تصریح کرد: «دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی همچنین خواستار توجه حاکمیت به مطالبات مردم و تلاش برای رفع تبعیض‌ها و ناعدالتی‌های حاکم بر مناطق کمتر برخوردار شد.»

همانطور که ملاحظه کردید این حزب به ظاهر اصلاح طلب به هیچ عنوان اقدامات جنایتکارانه گروهک تروریستی جیش الظلم را محکوم نکرده است.

این دقیقاً همان رویکردی است که رسانه‌هایی از جمله اینترنشنال سعودی، بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و رسانه‌های اسرائیلی دنبال می‌کنند.

 

لازم به ذکر است که در فتنه ۸۸ «عبدالمالک ریگی» سرکرده معدوم گروهک جندالشیطان در مصاحبه با رسانه‌های معاند به طور رسمی از جریان فتنه که با تابلوی جنبش سبز فعالیت می‌کردند، حمایت کرد.

 

یک سؤال؛ چرا بخش قابل توجهی از جریان سیاسی به ظاهر اصلاح طلب از گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب حمایت می‌کند؟! مگر اینها خواسته مشترک دارند؟!

 

پروژه جدید اصلاح طلبان و جریان معاند با اسم رمز «نیکا شاکرمی»

علیرغم فراخوان‌های گسترده و تبلیغات فراوان رسانه‌های انگلیسی-سعودی-اسرائیلی و پادوهای رسانه‌ای آمریکا برای استمرار ناآرامی‌ها، مردم عزیز و فهیم کشورمان به آن بی توجهی کرده و همین مسئله دشمن را عصبی و سرخورده کرده است.

به همین خاطر رسانه‌های دشمن با استفاده از ترفند کثیف و غیرانسانی «کشته سازی» در پی آن هستند تا روند توقف آشوب و اغتشاش را مختل کرده و اوباش را برای برهم زدن نظم و امنیت جامعه باز هم به خیابان‌ها بکشند.

ماجرای «نیکا شاکرمی» نیز در همین پازل قابل تعریف است. فیلمی که پلیس و مقام قضایی منتشر کرده است نشان می‌دهد نیکا شاکرمی ساعت ۱۲ و ۰۲ دقیقه شب یعنی ۷ ساعت قبل از پیدا شدن جسدش در حیاط یک خانه در حال گفتگو با موبایل به خانه نیمه کاره‌ای در مجاورت کوچه خاله‌اش رفته است تا اینکه صبح روز بعد جنازه‌اش در حیاط خانه مشرف به بالکن خانه نیمه کاره پیدا شده است.

 

حمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره جزییات پرونده نیکا شاکرمی گفت: ساعت ۷: ۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه، ساکنین ساختمانی در چهار راه امیر اکرم متوجه جسد خانم جوانی در حیاط منزل خود می‌شوند که بلافاصله موضوع را به کلانتری منطقه اطلاع می‌دهند. اکیپ‌های تخصصی صحنه به محل اعزام و متوجه می‌شوند این خانم از ساختمان مجاور به حیاط این منزل پرتاب شده است.

شهریاری با اشاره به اینکه کوله پشتی این خانم در پشت بام ساختمان مجاور کشف شد، بیان کرد: جسد بلافاصله به عنوان شخص مجهول الهویه به پزشکی قانونی منتقل شد.

 

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران بیان کرد: پزشکی قانونی با دستور مقام قضایی کار کالبدشکافی و اخذ نمونه‌های سم شناسی و آسیب شناسی را انجام داد.

 

شهریاری گفت: در آزمایش‌های کالبد شکافی و معاینه جسد، آثار شکستگی‌های متعدد در ناحیه لگن، سر، اندام‌های فوقانی و تحتانی، دست‌ها و پاها و در رفتگی لگن مشاهده شد که نشان می‌دهد فرد از بلندی پرت شده است. طبق استعلام‌های گرفته شده هم مشخص شد فرد به پایین پرتاب شده است.

 

وی با بیان اینکه در معاینات پزشکی قانونی آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است، تصریح کرد:  همسایگانی که جسد در آن ساختمان کشف شده اعلام کردند که ساعت ۳ بامداد متوجه صدایی شده‌اند اما متوجه سقوط این خانم نشده‌اند.

 

با اینحال برخی رسانه‌های منتسب به جریان به ظاهر اصلاح طلب همصدا با رسانه‌های معاند در پی اجرای پروژه کشته سازی هستند. در همین رابطه کانال تگرامی اصلاحات نیوز در مطلبی مغرضانه نوشت: «صداوسیما مدعی شده که مرگ نیکا شاکرمی ربطی به اعتراضات ندارد و او با میل خود وارد ساختمانی یک کوچه بالاتر از خانه خاله‌اش شده است.»

سوءاستفاده از دختران دانش آموز و تقلا برای قبح شکنی از کشف حجاب

پس از ناکامی دشمن در گسترش و استمرار ناآرامی و آشوب در کشور و پس از آنکه پروژه ملتهب سازی دانشگاه‌ها نیز شکست خورد، رسانه‌های معاند که تحت نظر سرویس‌های جاسوسی غربی و عبری فعالیت می‌کنند، دانش آموزان و به ویژه دختران دانش آموز را طعمه مقاصد شوم خود قرار داده‌اند.

بر همین اساس دشمن در پی آن است تا با عوض کردن میدان و انتقال اعتراضات به مدارس، ضمن ایجاد انفعال در دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، از کشف حجاب نیز قبح شکنی کند.

 

به همین خاطر رسانه‌های معاند در روزهای اخیر به صورت پرحجم به کشف حجاب برخی دختران دانش آموز ضریب داده و در پی تعمیم آن در سطح کشور هستند.

در این میان برخی رسانه‌های داخلی منتسب به جریان به ظاهر اصلاح طلب نیز با مشارکت در این پروژه ضدایرانی، به تسهیل در اجرای آن کمک می‌کنند.

 

در همین رابطه شبکه شرق در مطلبی با عنوان «نهادهای امنیتی و انتظامی کاری به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان نخواهند داشت» نوشت: «اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر ورود ماموران نیروی انتظامی به یکی از مدارس استان اصفهان در جریان تجمعات اعتراضی دانش آموزان.»
در ادامه این مطلب آمده است: «مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان احتمال برخورد امنیتی و انتظامی با خانواده دانش‌آموزان را رد کرد و گفت: "مدیر مدرسه و مشاوران مدرسه ممکن است با خانواده دانش‌آموزان ده‌ها مرتبه صحبت کنند. این موضوع منعی ندارد؛ اما نهادهای امنیتی و انتظامی کاری به دانش آموزان و خانواده آنان ندارد."»

 

یکی از فعالین رسانه‌ای در واکنش به این پروژه کثیف در طعمه قراردادن دختران دانش آموز نوشت: «اگر دانش آموزان ذکر اهل بیت بگن و سلام فرمانده بخونن، میگن طفل معصوم‌ها رو بازیچه سیاسی و ایدئولوژیک نظام کردید؛ اما اگر بی نزاکت باشند و با انگشت، رذالت جنسی نمایش بدن، میشن مربی شجاعت و آزادی!»

پایان پیام/.

نظر شما