شناسهٔ خبر: 56511005 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جریان انقلاب اسلامی، عهدواره مهدویت است

آیین میثاق با امام عصر و آغاز به کار دبیرخانه‌های دومین عهدواره سراسری چله مهدویت برگزار شد.

صاحب‌خبر -

آیین میثاق با امام عصر و آغاز به کار دبیرخانه‌های دومین عهدواره سراسری چله مهدویت به کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درامام زاده صالح با حضور جمعی از کارشناسان فرهنگی و هنری برگزار شد.

در این مراسم خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران اظهار کرد: جریان انقلاب اسلامی، عهدواره مهدویت است که ما را درمسیر قرار گرفتن راه ولی فقیه کمک می‌کند.

او افزود: ساختار عهدواره به گونه ای است که همه شهرستان های استان تهران در این عهدواره دخیل بوده و حضور دارند. جشنواره هایملی عهدواره خوش نویسی در شهرستان ری، نقاشی خط در شهرستان پردیس، هنرهای نمایشی در شهرستان شهریار، حوزه فیلم درشهرستان پاکدشت، هنر های آوایی در شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.

خراسانی زاده ادامه داد: بخش رسانه های معنوی و فرهنگی در شهرستان ورامین و عکاسی در شهرستان دماوند و حوزه شعر درشهرستان شمیرانات، هنر های جدید مدرن در شهرستان قدس و حوزه کتاب در شهرستان اسلام شهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران گفت: تمایزات ما با جشنواره های موجود این است که موضوع روز بوده و با امام عصر در مسیرمهدویت است. ۷ محور دیگر در پیش بردن این برنامه ها به عهدواره های موجود اضافه خواهد شد.

او در پایان گفت: معرفی کتاب در پایگاه های مختلف شهرستان ها خوب است اما تنها معرفی نیست بلکه باید مسابقاتی در این باببرگزار و آن کتاب در محفل های مختلف خوانده شده و حتی در فضا های مجازی انتشار داده شود تا در کل کشور حوزه فرهنگ، هنر ورسانه اسلامی به خوبی پایه گذاری شود.

نظر شما