شناسهٔ خبر: 56508551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آنری: این آرسنال با تیم‌های گذشته فرق دارد

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، معتقد است این تیم از نظر فرم و سبک با آرسنال فصول گذشته تفاوت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در حال حاضر در لیگ برتر در شرایط فوق العاده ای بوده و بعد از سال ها در صدر جدول قرار دارند. آرسنال فصل را درخشان و با کسب پیروزی های متوالی آغاز کرده و در این میان تنها یک بار مغلوب منچستریونایتد شده است. این روند هواداران آرسنال را امیدوار کرده که حداقل بعد از چند فصل غیبت در لیگ قهرمانان، دوباره در این تورنمنت به میدان بروند. تیری آنری، اسطوره این باشگاه نیز مدعی شد سبک بازی آرسنال نسبت به فصول گذشته متفاوت شده و این تغییر حتی بیشتر از نتایج او را تحت تاثیر قرار داده است.

تیری آنری گفت: "آنچه در این آرسنال در این فصل مورد توجه من قرار گرفته این است که آنها تبدیل به تیم متفاوتی شده اند. اگر قرار باشد در مورد تغییری مهم صحبت کنیم، باید بگوییم که این آرسنال با تیم های فصول قبل فرق کرده است. سبک بازی گابریل ژسوس واقعاً در حال تغییر است، اما این تفاوت نه تنها در مورد این بازیکن، بلکه در مورد دیگران نیز رخ داده است.

حضور ویلیام سالیبا در خط دفاعی به کادر فنی امکان می دهد تا از سیستم چهار دفاعه استفاده کنند، بنابراین میکل آرتتا در حال حاضر همان نقشی که پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی برای الکساندر زینچنکو در نظر گرفته بود؛ در آرسنال نیز تکرار کرده است. گرانیت ژاکا نسبت به فصول گذشته بسیار بهتر بازی می کند. اینها مواردی هستند که حتی بیشتر از نتایج خوب آرسنال در فصل جاری من را تحت تاثیر قرار داده اند."

نظر شما