شناسهٔ خبر: 56507207 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور؛

۳۳ هزار زندانی شاغل در کشور حقوق بگیرند

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور اعلام کرد: هم اکنون ۳۳ هزار زندانی شاغل حقوق بگیر داریم که از این تعداد ۱۵ هزار نفر به صورت اعزام به کار در کارگاه‌های شهرک‌های صنعتی و بخش خصوصی مشغول بکار هستند.

صاحب‌خبر -

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: رحیم مطهر نژاد پس از بازدید از کارگاههای تولیدی زندان مرکزی تبریز در جلسه هیأت اجرایی بنیاد استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: سالانه ۷۰ هزار زندانی در ۲۰۰ رشته فنی و حرفه ای با کمک سازمان زندان ها و آموزش  فنی و حرفه ای کشور آموزش می بینند.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: این تعداد زندانیان در بیش از هزار واحد تولیدی در واحدهای صنعتی، کشاورزی، دامداری، پرورش آبزیان و گلخانه حرفه آموزی می کنند.

وی با بیان اینکه حرفه آموزی و اشتغال بخش مهمی از اوقات زندانیان را پر می کند، گفت: ضمن کاهش استرس و دغدغه زندانیان، حقوق و دستمزدی عاید زندانیان و خانواده های آنها می شود که خانواده ها با استفاده از این دستمزد، کمتر در معرض آسیب ها اجتماعی باشند.

مطهر نژاد ضمن تفکیک اشتغال در زندانها به کارمزدی و روزمزدی گفت: در ماه گذشته بنیاد ۴۱ میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان در کشور حقوق پرداخت کرده است.

مدیر عامل بنیاد امروز از کارگاه های کارخانه های حامی زندانیان تبریز ، کارگاه قالی بافی و دوچرخه سازی خسروشهر بازدید کرد.

نظر شما