شناسهٔ خبر: 56507195 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

تاکید «رئیسی» بر تداوم برگزاری نشست‌های مشترک ایران و تاجیکستان

فارس

رئیس جمهور ایران با ارسال پیامی به همتای تاجیک خود گفت: امیدوارم با تداوم دیدارهای مقامات دو کشور و برگزاری نشست‌های مشترک، شاهد مرحله جدیدی از همکاری‌ها با هدف تامین منافع متقابل و تقویت صلح و ثبات منطقه باشیم. تاکید «رئیسی» بر تداوم برگزاری نشست‌های مشترک ایران و تاجیکستان

صاحب‌خبر -

«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران در پیامی فرار رسیدن سالروز تولد «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان را تبریک گفت.

بر اساس گزارش دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری تاجیکستان، در پیام رئیس جمهور ایران آمده است:

سلام علیکم

فرا رسیدن سالروز تولد جناب عالی را صمیمانه تبریک می‌گویم.

روابط دوستانه و برادرانه دو کشور در سایه پیوند‌های عمیق فرهنگی، تاریخی، تمدنی و زبانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان روند بسیار خوبی را تجربه کرده است. امیدوارم با تداوم دیدارهای مقامات دو کشور و برگزاری نشست‌های مشترک، شاهد مرحله جدیدی از همکاری‌ها با هدف تامین منافع متقابل و تقویت صلح و ثبات منطقه باشیم.

از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و سرافرازی مردم جمهوری تاجیکستان را مسئلت دارم.

تاکنون روسای جمهور سایر کشورهای خارجی از جمله، روسیه، چین، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، بلاروس، آذربایجان، ترکیه این مناسبت را به رئیس جمهور تاجیکستان تبریک گفتند.

بنابر سخنان «عبدالفتاح شریف‌زاده» سخنگوی رئیس جمهور تاجیکستان، رحمان هفتادمین سالگرد خود را در محفل فرزندان و اقوام جشن خواهد گرفت.

به گفته وی، امروز برای رئیس جمهور تاجیکستان یک روز کاری عادی است و هیچ برنامه‌ای در کشور به مناسبت تولد وی در نظر گرفته نشده است.

برچسب‌ها:

نظر شما