شناسهٔ خبر: 56507149 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

راهنمای خرید ساعت سیتیزن اصل

  چکیده :  سیتیزن یکی از معتبرترین برندهای ساعت مچی در سراسر دنیا است که شهره جهانی دارد. کم‌تر کسی را می‌توان یافت که حتی برای

صاحب‌خبر -

 

چکیده :  سیتیزن یکی از معتبرترین برندهای ساعت مچی در سراسر دنیا است که شهره جهانی دارد. کم‌تر کسی را می‌توان یافت که حتی برای یک‌بار هم که شده نام برند سیتیزن به گوشش نخورده باشد. ساعت مچی سیتیزن، یکی از انتخاب‌های آقایان و خانم‌های خوش سلیقه است که به بهترشدن استایل آن‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.‌ در این مقاله تمامی مواردی که در هنگام خرید برند سیتیزن به دانستن آن نیاز دارید، آورده شده تا خرید بی نظیری را تجربه کنید.

 

ساعت مچی یکی از اکسسوری‌های آویختنی زنانه و مردانه است که تأثیر زیادی در جذاب شدن استایل شما دارد. به همین دلیل این اکسسوری، همواره یکی از انتخاب‌های خانم‌ها و آقایان خوش سلیقه است. یکی از ویژگی‌هایی که سبب محبوبیت ساعت مچی شده است، تنوع بالای آن است به گونه‌ای که مدل‌های مختلفی از این اکسسوری در برندهای متنوع، در بازار وجود دارد. یکی از کمپانی‌های معتبر ساعت‌سازی، برند سیتیزن است که در کشور ژاپن واقع شده است. اگر علاقه‌مند به این اکسسوری زیبا هستید و به تازگی قصد خرید آن را دارید، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا با راهنمای خرید ساعت سیتیزن اصل، به طور کامل آشنا شوید‌.

تاریخچه شرکت سیتیزن

سیتیزن یکی از کمپانی‌هایی فعال در زمینه تولید ساعت مچی زنانه و مردانه، تجهیزات ساعت مچی، ماشین‌آلات صنعتی، قطعات صنعتی و انواع جواهرات است که نخستین بار در سال ۱۹۱۸ میلادی، فعالیت خود را در شهر توکیو واقع در کشور ژاپن، آغاز کرد. ‌

ساعت‌های مچی برند سیتیزن در تمام دنیا شناخته شده هستند و در مقایسه با دیگر برندهای موجود در بازار، فروش بالاتری نیز دارند. طراحان کمپانی سیتیزن، با بهره‌گیری از سبک‌های متنوع، نقش‌ها و طرح‌های به‌روز، سعی در تولید شیک و لاکچری‌ترین محصولات را دارند که در این زمینه موفقیت بسیاری نیز کسب کرده است.

ساعت مچی مردانه برند سیتیزن

ساعت سیتیزن مردانه، علاوه بر ظاهر بسیار زیبا، شیک و منحصربه‌فردی که دارد، دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که بر محبوبیت این محصول افزوده است. از جمله ویژگی‌های ساعت سیتیزن مردانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساعت مچی مردانه برند سیتیزن

  • تنوع محصولی بالا

ساعت سیتیزن مردانه، تنوع بسیار زیادی دارد، به گونه‌ای که می‌تواند سلیقه بسیاری از آقایان خوش‌پوش را پوشش دهد. از جمله سبک‌های تولید شده در ساعت مچی مردانه این برند، می‌توان به سبک کلاسیک، مدرن، ساده و مینیمال اشاره کرد.

  • قیمت ساعت مچی مردانه سیتیزن

یکی دیگر از مواردی که سبب افزایش محبوبیت و فروش بالای ساعت مردانه سیتیزن شده، قیمت‌های متفاوت آن است. به گونه‌ای که در این مجموعه، از ساعت‌هایی با قیمت مناسب تا ساعت‌های گران‌قیمت، وجود دارد. مناسب بودن قیمت برخی ساعت های این برند، سبب شده تا مردم توان خرید این محصول را داشته باشند.

  • امکانات

این کمپانی برای ساعت مردانه سیتیزن، امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی در نظر گرفته که از جمله این امکانات می‌توان به تکنولوژی اکو درایو (فناوری شارژ خورشیدی)، موتور کوارتز، کرنومتر، تکنولوژی موج ماهواره، تکنولوژی سوپر تیتانیوم، نشانگر تاریخ و ... اشاره کرد.

 

ساعت زنانه سیتیزن

یکی دیگر از محصولات ساخته شده توسط کمپانی ساعت‌سازی سیتیزن، ساعت زنانه سیتیزن است که همانند ساعت مردانه، در تنوع بسیار زیادی ساخته می‌شود. دقت و ظرافتی که در ساخت ساعت زنانه سیتیزن به کار گرفته شده، بی‌نظیر است و به جرئت می‌توان گفت همانند آن را در هیچ ساعتی نمی‌توان یافت. از ویژگی‌های این ساعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع در شکل و طرح به‌کاررفته در صفحه‌نمایش
  • تزئین صفحه‌نمایش با نگین‌های اصل
  • تنوع در جنس بند ساعت (فلزی، چرمی)
  • ضدآب و ضدحساسیت
  • مقاوم در برابر ضربه و شوک
  • جنس شیشه صفحه‌نمایش از کریستال معدنی ضدخش
  • مجهز به کرنومتر، تاریخ شمار، تکنولوژی اکو درایو و ... .

ساعت مچی زنانه سیتیزن

 

تشخیص ساعت مچی سیتیزن اصل از فیک

به دلیل فروش بالای ساعت مچی و محبوبیت آن در بین مردم، شمار سوءاستفاده گران و کلاهبردارانی که ساعت مچی فیک را به‌جای نسخه اصل آن در اختیار مردم قرار می‌دهند، افزایش یافته است. برای این که در دام این فروشندگان نیفتیم، باید بتوانیم به‌خوبی ساعت اصل را از فیک تشخیص دهیم. راه‌های تشخیص ساعت سیتیزن اصل از فیک به صورت زیر است:

 

  • انتخاب فروشگاه‌های معتبر

قبل از خرید ساعت سیتیزن ، ابتدا به دنبال فروشگاه و یا وب‌سایت‌های معتبر باشید. برای این کار شما می‌توانید لیست فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فعال برند سیتیزن را در داخل گوگل جست‌وجو کنید و نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی خود را انتخاب کنید.

  • ضمانت‌نامه ساعت سیتیزن

یکی از راه‌های تشخیص ساعت سیتیزن اصل از فیک، ارائه ضمانت‌نامه توسط شرکت تولیدکننده است. برای اطمینان از اصل بودن ساعت سیتیزن، در روز خرید ضمانت‌نامه محصول را از فروشنده دریافت کنید. ساعت مچی زنانه و مردانه سیتیزن در ایران، دارای ضمانت‌نامه ۳ساله هستند. البته برخی ساعت‌های فیک نیز دارای گارانتی هستند، پس وجود ضمانت‌نامه دلیل کافی برای اصل بودن ساعت نیست.

  • چک کردن کد ساعت مچی سیتیزن

بررسی شماره کالیبر و رفرنس ساعت مچی، یکی از مهم‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌های تشخیص ساعت سیتیزن اصل از فیک است.

 

- چگونگی بررسی شماره کالیبر ساعت سیتیزن

شماره کالیبر ساعت‌های سیتیزن از چهار کاراکتر (یک حرف انگلیسی و سه عدد)، تشکیل شده است. برای بررسی این کد، شما می‌توانید به سایت اصلی سیتیزن وارد شده و شماره موردنظر را در قسمتENTER YOUR MOVEMENT CALIBR وارد کرده و بر روی GET INSTRUCTION کلیک کنید. در صورت اصل بودن ساعت، تمامی مشخصات ساعت موردنظر برای شما نمایش داده می‌شود.

 

- بررسی شماره رفرنس ساعت سیتیزن اصل

شماره رفرنس ساعت مچی خود را بر روی نوار جست‌وجوگر سایت اصلی سیتیزن وارد کنید. در صورت اصل بودن ساعت، مشخصات و ویژگی‌های ساعت برای شما نمایش داده می‌شود.

  • توجه به لوگوی ساعت سیتیزن

نسخه اصلی ساعت‌ Citizen ، سه لوگو در صفحه‌نمایش ساعت، پشت قاب و روی بند ساعت دارند. در روز خرید، لوگوهای موجود بر روی ساعت را به‌درستی چک کنید و فونت آن را با فونت رسمی کمپانی سیتیزن، تطبیق دهید‌.

راهنمای خرید اینترنتی ساعت سیتیزن اصل

  • قیمت ساعت سیتیزن

 یکی دیگر از راه‌های شناسایی ساعت سیتیزن اصل از نسخه فیک آن، توجه به قیمت ساعت است. ساعت‌های فیک تفاوت قیمت زیادی نسبت به ساعت‌های اصلی دارند، بنابراین پایین بودن قیمت ساعت سیتیزن، می‌تواند یکی از دلایل فیک بودن ساعت باشد. البته برخی فروشندگان هستند که نسخه‌های فیک این محصول را با قیمت ساعت اصل به مردم می‌فروشند. در نتیجه در برخی موارد، پایین بودن قیمت ساعت سیتیزن ، یکی از دلایل فیک بودن ساعت است اما کافی نیست.

  • بررسی امکانات و ویژگی‌های ساعت سیتیزن اصل

نسخه اصل ساعت‌های مردانه و زنانه سیتیزن، ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی دارد که این ویژگی‌ها در ساعت مچی فیک سیتیزن یا وجود ندارد و یا فقط جنبه تزئینی دارد. هنگام خرید حضوری ساعت، دفترچه آن را به‌خوبی مطالعه کنید و ویژگی‌های موجود در دفترچه را با ساعت مچی مقایسه کنید.

خرید ساعت مچی سیتیزن

امروزه خرید ساعت برای علاقه‌مندان به این اکسسوری، تبدیل به تفریح و سرگرمی شده است. خرید ساعت ممکن است در نگاه اول امری ساده به نظر آید اما در حقیقت این‌چنین نیست. هنگامی که وارد بازار ساعت می‌شوید، با مشاهده تنوع زیاد محصولات، دچار سردرگمی می‌شوید و به دنبال یک راهنمای کامل و جامع برای خرید ساعت مچی هستید. در ادامه شما را با راهنمای ساعت مچی سیتیزن اصل آشنا می‌کنیم:

راهنمای خرید ساعت سیتیزن اصل

  • معتبر بودن فروشگاه:

قبل از خرید ساعت سیتیزن اصل، از معتبر و مجاز بودن فروشگاه مطمئن شوید. در صورت انتخاب فروشگاه مجاز، بیشتر راه را رفته‌اید و می‌توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

  • توجه به مقدار بودجه:

به بودجه‌ای که برای خرید ساعت کنار گذاشته‌اید، توجه داشته باشید و متناسب با مقدار بودجه، خرید خود را انجام دهید. ساعت‌های سیتیزن به دلیل تنوع بالایی که دارند، از قیمت‌هایی متفاوتی نیز برخوردار هستند، بنابراین شما می‌توانید با هر مقدار بودجه‌ای که داشته باشید، خرید خود را انجام دهید.

  • سلیقه شخصی:

برای این که از خرید خود رضایت کافی داشته باشید، ساعت مچی را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید. مثلاً ممکن است شما به بند استیل یا چرمی علاقه داشته باشید، درنظرگرفتن این موارد می‌تواند به داشتن یک خرید رضایت‌بخش، کمک بسیاری کند.

  • هدف از خرید:

قبل از خرید ساعت مچی، هدف خود را از خرید این محصول مشخص کنید. ساعت‌های مچی سیتیزن در طرح‌ها و سبک‌های متفاوتی ساخته می‌شوند، بنابراین با توجه به نوع کاربرد، هماهنگ‌ترین مورد با نوع استایلتان را خریداری کنید.

  • توجه به ‌اندازه ساعت:

صفحه‌نمایش ساعت‌های مچی سیتیزن، در اندازه‌‌های متنوعی ساخته می‌شود. ساعت‌هایی که صفحه‌نمایش بزرگی دارند، بر روی مچ دست ظریف، افتاده و شل هستند و ظاهر خوبی به دست شما نمی‌دهند. بنابراین اگر مچ دست ظریفی دارید، استفاده از ساعت‌هایی با صفحه‌نمایش کوچک، گزینه مناسبی است.

  • ضمانت‌نامه ساعت:

همه ساعت‌های سیتیزن اصل، دارای ضمانت‌نامه رسمی و معتبر از طرف کشور سازنده آن هستند. در روز خرید، ضمانت‌نامه مهرشده از فروشنده دریافت کنید. در کشور ایران، تعداد زیادی نمایندگی مجاز و فعال وجود دارد. تا پایان مدت ضمانت‌نامه، در صورت بروز هرگونه اختلال در ساعت مچی، می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های ساعت سیتیزن در شهر خودتان مراجعه فرمایید.

ویژگی های ساعت سیتیزن اصل

قیمت ساعت مچی سیتیزن

همان گونه که پیش‌تر به آن اشاره شد، کمپانی سیتیزن ساعت‌های خود را در دو نوع زنانه و مردانه تولید و به کشورهای دیگر، عرضه می‌کند. ساعت‌های این برند از نظر طرح، نقش، سبک و در نهایت شکل ظاهری، با هم تفاوت زیادی دارند. همین امر سبب شده است تا قیمت ساعت‌های این برند، رنج گسترده‌ای داشته باشند. به‌طورکلی قیمت ساعت سیتیزن تحت‌تأثیر فاکتورهای زیر می‌تواند تغییر کند:

 

1- نحوه خرید

  • خرید اینترنتی:

 یکی از راه‌های خرید ساعت سیتیزن اصل، مراجعه به وب‌سایت‌ها، پیج‌ها و فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی است. قبل از خرید اینترنتی، از مجاز و معتبر بودن سایت مطمئن شوید و در قسمت نظردهی، از میزان رضایت مشتریان اطلاع پیدا کنید. قیمت ساعت سیتیزن اصل در خرید اینترنتی به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا در مقایسه با خرید حضوری پایین‌تر است. فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین از معتبرترین وب‌سایت‌های فروش اینترنتی ساعت اصل و اورجینال است که تنوع بی‌نظیری از برند، قیمت‌ و ویژگی‌های متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • خرید حضوری:

یکی از مزیت‌هایی که خرید حضوری ساعت مچی سیتیزن دارد، مشاهده محصول از نزدیک و بررسی تمام مشخصات فنی و ظاهری آن است. برای خرید حضوری ساعت سیتیزن اصل، نسبت به خرید اینترنتی و غیرحضوری باید هزینه بیش‌تری پرداخت کرد.

 

2- اصل و فیک بودن ساعت مچی سیتیزن

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید ساعت سیتیزن باید موردتوجه قرار گیرد، اصل بودن آن است. قبل از خرید ساعت، با مشخصات و ویژگی‌های ساعت موردنظر در وب‌سایت اصلی سیتیزن آشنا شوید و در روز خرید آن را با ساعت موجود در فروشگاه تطبیق دهید. برخی ساعت‌های فیک سیتیزن، چنان بادقت و ظرافت طراحی شده‌اند که تشخیص اصل نبودن آن‌ها، نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد؛ بنابراین اگر در تشخیص ساعت اصل از فیک، تجربه‌ای ندارید، از راهنمایی‌های افراد باتجربه بهره‌مند شوید.

3- امکانات ساعت

همه ساعت‌های سیتیزن به یک شکل طراحی نشده‌اند و دارای قابلیت‌های متفاوتی هستند. یکی از عوامل تعیین‌کننده قیمت ساعت سیتیزن، تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آن است. هرچه برای ساخت ساعت از تکنولوژی‌های به‌روز بیش‌تری استفاده شده باشد، قیمت بالاتری نیز دارد.

ساعت‌های سیتیزن یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های مچی شناخته شده در جهان به شمار می‌رود که فروش بالایی در بین تمام مردم از جمله سلبریتی‌های مشهور جهان دارد. رنج قیمت ساعت سیتیزن به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌های نه‌چندان زیاد، یکی از بهترین مدل‌های آن را خریداری کنید.

جمع‌بندی

 سیتیزن یکی از معتبرترین برندهای ساعت مچی در سراسر دنیا است که شهره جهانی دارد. کم‌تر کسی را می‌توان یافت که حتی برای یک‌بار هم که شده نام برند سیتیزن به گوشش نخورده باشد. ساعت مچی سیتیزن، یکی از انتخاب‌های آقایان و خانم‌های خوش سلیقه است که به بهترشدن استایل آن‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.‌ یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید این محصول باید موردتوجه قرار گیرد، اصل بودن ساعت مچی است. راه‌های بسیار زیادی برای تشخیص ساعت اصل از فیک وجود دارد که در طول مقاله به آن اشاره شد. اگر به دنبال یک ساعت مچی زیبا، بادوام، مقاوم و کاربردی هستید، می‌توانید ساعت سیتیزن اصل را از نمایندگی‌های فعال این برند تهیه کنید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما