شناسهٔ خبر: 56506358 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

روزنامه‌های ورزشی انگلیس؛

پادشاه جدید انگلیس مانع از برگزاری به موقع فینال جام حذفی!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ پنجشنبه چهاردهم مهر ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی تلگراف:

* دوران حضور رالف هاسن هوتل در ساوتهمپتون در حالی دارد به پایان می‌رسد که باشگاه، زمان جدایی سرمربی اتریشی را بررسی می‌کند.

* اورتون باید تنها ۴.۵ میلیون پوند برای جذب کانر کودی، ملی پوش انگلیسی از وولوز در تابستان آینده بپردازد.

* استیو کوپر به عنوان سرمربی ناتینگهام فارست باقی خواهد ماند و فیلیپو گیرالدی به عنوان مدیر ورزشی جدید، پس از مذاکراتش با هیئت مدیره، به این تیم ملحق خواهد شد.

سان:

* رالف هاسن هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، پس از شروع ضعیف فصل لیگ برتر، در آستانه اخراج است

* گرهارد استروبر، سرمربی نیویورک ردبولز یکی از نامزدهای مورد توجه ناتینگهام فارست برای هدایت این تیم است.

* جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی فاش کرد که دروازه‌بان کپنهاگ به او گفت که ارلینگ هالند پس از به ثمر رساندن یک گل در نیمه اول، "انسان نیست".

دیلی اکسپرس:

* گفته می‌شود تاتنهام به جذب محمد کودوس، بازیکن آژاکس علاقه مند است، اگرچه رقابت سختی برای جذب این مهاجم همه کاره با سایر تیم‌ها دارد.

* بازیکنان و کادر فنی پاری سن ژرمن و بنفیکا پس از سوت پایان بازی شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا، شدیداً با یکدیگر هم گلاویز شدند.

تایمز:

* پس از اینکه اتلتیکو در این فصل مجبور به استفاده از گریزمان به عنوان بازیکن جانشین شد، آنها حالا در آستانه توافق با بارسلونا برای جذب دائمی با مبلغ ۲۵ میلیون یورو (حدود ۲۲ میلیون پوند) قرار دارند و بازیکن را قادر می‌سازد تا بازی‌های کاملی را انجام دهد تا تابستان آینده او را به قیمت ۴۰ میلیون یورو (حدود ۳۵ میلیون پوند) بخرد.

* برادرزاده جورج سوروس یکی از ثروتمندترین مردان جهان به خرید اورتون علاقه نشان داده است.

* اوکراین به اسپانیا و پرتغال در راه گرفتن میزبانی جهانی ۲۰۳۰ پیوسته است و رهبران پیشنهاد دهنده اطمینان دارند که این کشور جنگ زده علیرغم همه مشکلات می‌تواند میزبانی مشترک این مسابقات را داشته باشد.

دیلی میرر:

* میکل آرتتا تأیید کرد که به ریس نلسون این فرصت داده می‌شود تا ثابت کند می‌تواند در آرسنال به یک "ستاره" تبدیل شود.

* لوئیس سوارز قرار است پس از جام جهانی زمستانی امسال، تنها چند هفته پس از بازگشت به اروگوئه با ناسیونال، به لس آنجلس گلکسی بپیوندد.

* شاختار دونتسک به آرسنال گفته است که اگر بخواهد میخایلو مودریک وینگر این تیم اوکراینی را به خدمت بگیرد، باید پول زیادی بپردازد.

ایندیپندنت:

* میکل آرتتا می‌گوید آرسنال برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند و پیشنهاد کرده است که ممکن است قراردادهای جدیدی برای برخی از ستاره‌های آینده‌دار باشگاه در راه باشد. ویلیام سالیبا، گابریل مارتینلی و بوکایو ساکا همگی دو سال از قرارداد فعلی شأن باقی مانده است، اما آرسنال به دنبال این است که قرارداد این سه نفر را که ممکن است آینده طولانی در این باشگاه داشته باشند، تمدید کند.

* ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول اصرار دارد که بازیکنان از انتقادات نسبت به عملکردشان در امان نیستند، اما معتقد است که ترنت الکساندر-آرنولد به درستی به پیش می‌رود.

دیلی میل:

* گفته شده که آنتونی، خرید ۸۵ میلیون پوندی منچستریونایتد، در جریان شکست ۶-۳ منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی، دستورات اریک تن هاخ برای پیگیری و کمک به دفاع تیمش را نادیده گرفته است.

دیلی استار:

* فینال جام حذفی انگلیس این فصل به دلیل تاج گذاری پادشاه چارلز سوم که احتمالاً در همان روز انجام می‌شود، در معرض خطر عدم برگزاری است.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که اورتون وارد مذاکرات اولیه با یک شرکت آمریکایی شده است که در اوایل سال جاری تلاش کرد تاتنهام را خریداری کند.

* چلسی پس از به خدمت گرفتن کریستوفر انکونکو، در رقابت برای جذب رافائل لیائو، "از همه باشگاه‌ها جلوتر" است.

نظر شما