شناسهٔ خبر: 56505724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

گزارش شهروند از وضعیت بحرانی ورزشگاه آزادی:

وضعیت بحرانی ورزشگاه آزادی؛ خطر ریزش طبقه دوم ورزشگاه آزادی در صورت حضور تماشاچیان انبوه

شهروند نوشت: طبقه دوم ورزشگاه آزادی عملا بلااستفاده شده است و این خطر وجود دارد که با حضور تماشاگران در این طبقه، سازه فرو بریزد.

صاحب‌خبر -

شهروند گزارشی از وضعیت بحرانی ورزشگاه آزادی دارد و از حتمال ریزش طبقه دوم این ورزشگاه در صورت حضور جمعیت انبوه خبر داده است.

به گزارش شهروند، هنوز چند جایگاه اندک از طبقه اول و اکثر جایگاه‌های ساخته شده در طبقه دوم دچار آسیب شده‌اند و این مسأله نگرانی‌ها را بیشتر می‌کند. اگرچه سازه ورزشگاه پیر پایتخت خودش به اندازه کافی سنگین است، اما تصور کنید در یک مسابقه جمعیتی انبوه هم در طبقه دوم مستقر شوند؛ آن وقت ممکن است با سنگین‌تر شدن سازه اتفاقاتی رخ بدهد که دیگر هیچ‌کس نتواند پاسخگوی آن باشد. با این شرایط می‌توان این‌طور برداشت کرد که طبقه دوم ورزشگاه آزادی عملا بلااستفاده شده است و این خطر وجود دارد که با حضور تماشاگران در این طبقه، سازه فرو بریزد.

نویسنده در ادامه هشدار داده است: انتشار خبر خراب شدن سازه ورزشگاه آزادی نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده است. حالا حتی برخی هواداران هم از اینکه به ورزشگاه بروند یا اقلا در طبقه دوم مستقر شوند، ترس دارند. عواقبی که ممکن است گریبان مسئولان وزارت ورزش و همچنین ورزشگاه آزادی را بگیرد، بسیار زیاد خواهد بود و به همین دلیل در سریع‌ترین زمان ممکن باید جلوی رخ دادن یک فاجعه بزرگ گرفته شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما