شناسهٔ خبر: 56505419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خوشحالی سیتیزن‌ها از درخشش هالند: او فضایی است!

درخشش ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در ترکیب منچسترسیتی به امری بدیهی تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر کپنهاگن به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 0-5 برابر این تیم پیروز شود. 
هالند بار دیگر ستاره تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از پنج گل تیمش در این دیدار را به ثمر برساند و شاید اگر بین دو نیمه تعویض نمی‌شد می‌توانست هت تریک دیگری را به ثبت برساند. 
او با دو گلی که در بازی شب گذشته در لیگ قهرمانان به ثمر رساند تعداد گل‌هایش برای سیتی از زمان پیوستن به این تیم را به 19 گل در تنها 11 بازی در تمامی رقابت‌ها رساند. 
درخشش خیره‌کننده و فوق العاده او و رکوردهایی که یکی پس از دیگری به نام خودش ثبت می‌کند باعث شده است که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان به تمجید از او روی بیاورند. 


هواداران سیتی که ظاهرا هنوز به درخشش باورنکردنی این بازیکن عادت نکرده‌اند، پس از بازی شب گذشته در توییتر موجی از تحسین از او را به راه انداختند. 
یکی از آنها نوشت:« هالند واقعا مسخره است. این بازیکن را نمی‌توان به هیچ شکلی متوقف کرد.»
هوادار دیگری اظهار داشت:« همه باید اعتراف کنیم که هالند در زمین واقعا یک هیولاست!»
کاربر دیگری نیز به شوخی اضافه کرد:« من فکر می‌کنم هیچکس نمی‌تواند هالند را متوقف کند. او یک هیولاست. این فقط هالند است که می‌تواند هالند را متوقف کند!!»
یکی از هواداران سیتی با اشاره به آمار باورنکردنی او مدعی شد:« بهتر از که زودتر بررسی کنیم تا ببینیم که آیا هالند دی ان ای آدم فضایی‌ها را دارد یا خیر چون ممکن است خیلی دیر شود.»

 

نظر شما