شناسهٔ خبر: 56505289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

ثوری: فدراسیون بوکس حتی یک روز هم منفعل نیست/ نکیسا بهترین گزینه برای ریاست کمیته داوران بود

رئیس فدراسیون بوکس گفت: بوکس ایران همیشه فعال است و مطمئن باشید حتی چند روز هم بی خبری و انفعال از فدراسیون شاهد نخواهید بود.

صاحب‌خبر -

حسین ثوری در گفت‌وگو با میزان، درخصوص شرایط تیم ملی بوکس جوانان اظهار داشت: اردوی این تیم به مدت ۱۵ روز در کرمانشاه در حال پیگیری است و بوکسورها جهت اعزام به رقابت‌های جهانی اسپانیا که از دوم آبان آغاز می‌شود، آماده می‌شوند.

وی به اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و عراق اشاره کرد و افزود: تیم ملی عراق ۱۸ آبان به ایران می‌آید تا یک اردوی مشترک ۱۰ روزه با شاگردان علیرضا استکی برگزار کند. قهرمانی آسیا بزرگسالان به میزبانی اردن از ۸ آبان آغاز می‌شود. در حال هم حاضر المپیاد استعدادهای برتر با حضور ۳۰۰ بوکسور در اصفهان در حال پیگیری است و روز پنجشنبه فینال مسابقات برگزار می‌شود.

رییس فدراسیون بوکس تصریح کرد: بوکس ایران همیشه فعال است و مطمئن باشید حتی چند روز هم بی خبری و انفعال از فدراسیون شاهد نخواهید بود چون ما برای کار آمده‌ایم و برای پویایی این رشته از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ثوری در واکنش به اینکه دلیل تغییر رییس کمیته داوران چه بود، گفت: با توجه به استعفای محمد آبی، در پی انتخاب رییس جدید کمیته داوران بودیم که در هیات رییسه مصوب شد رییس کمیته نباید رییس هیات بوده و باید در تهران سکونت داشته باشد که بهتر و باتجربه تر از بهمن نکیسا پیدا نکردیم که بی طرفی او به همه ما ثابت شده است. ضمن تقدیر از آبی برای نکیسا آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما