شناسهٔ خبر: 56475185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شافعی: بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور شاداب نبودند/ کادرفنی هیچ استراتژی برای تغذیه لوکادیا نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس ابزار لازم را برای هجومی بازی کردن دارد و اگر از یک مهاجم در ترکیب استفاده می‌کند، توجیهی برای این موضوع نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور مثل ۶ دیدار قبل فوتبال بازی نکردند و شادابی لازم را برای این دیدار نداشتند. بازیکنان از شرایط آمادگی به دور بودند و اصلاً از نظر تاکتیکی هم برای کسب ۳ امتیاز مقابل تیم خوب تراکتور برنامه نداشتند. نیمه اول بازی آنچنان از کیفیت فنی لازم برخوردار نبود و فقط نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای دو تیم به وجود آمد.

وی افزود: پرسپولیس ۲-۳ فرصت گلزنی را به دست آورد، اما به دلیل دور بودن از شرایط آرمانی بازیکنانش نتوانست به ۳ امتیاز دست پیدا کند. پرسپولیس هیچ استراتژی و برنامه‌ای برای ایجاد موقعیت گل برای تک مهاجمش نداشت. هافبک‌ها توپ خوبی را برای لوکادیا نفرستادند تا او از آنها بهره ببرد و در تنها فرصتی که به دست آورد، آن توپ هم به تیرک برخورد کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: تیم فوتبال تراکتور یکی از تیم‌های خوب این فصل لیگ برتر است که سرمایه‌گذاری خوبی برای کسب عنوان قهرمانی انجام داده است. تراکتور به خوبی توانسته بود بازیکنان هجومی پرسپولیس را کنترل کند و به هرشکل نگذارد تا توپ به تک مهاجم سرخ‌پوشان برسد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه پرسپولیس نباید از یک مهاجم استفاده کند، گفت: این فصل پرسپولیس توانسته است یک مهاجم خوب همچون لوکادیا را جذب کند که باید در خط حمله هر چه بیشتر از بازیکنان هجومی خود بهره ببرد. پرسپولیس ابزار لازم را برای هجومی بازی کردن دارد و اگر از یک مهاجم در ترکیب استفاده می‌کند، توجیهی برای این موضوع نخواهد داشت. همچنین پرسپولیس در ورزشگاه خانگی بازی می‌کند و اصلاً برای تیمی تهاجمی مثل پرسپولیس جالب نیست که با یک مهاجم بازی می‌کند.

شافعی در پایان در خصوص دیدار پرسپولیس با سپاهان در اصفهان خاطرنشان کرد: این فصل برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر تیم‌های مدعی زیادی حضور دارند و یکی از آنها سپاهان است. یکی پس از دیگری بازی‌های سخت پرسپولیس از راه رسیده است. دیدار با سپاهان در هفته هشتم در اصفهان، بازی خیلی سختی خواهد بود. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی ارزش این پیراهن را درک کنند و بهترین نتایج را بگیرند تا هواداران با پیروزی‌ها تیم بزرگ پرسپولیس شاد شوند.

انتهای پیام/

نظر شما