شناسهٔ خبر: 56475108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین در مدارس شکل بگیرد

فرماندار سنندج گفت: نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین برای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت و توسعه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان که با حضور استاندار و اعضای شورا در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دو سال است عوارض شهرداری به نواحی یک و دو سنندج پرداخت نشده اما با پیگیری‌هایی که انجام شد به حساب اداره‌کل پرداخت شده در حالیکه باید این اعتبار به حساب خود ادارات شهرستانی واریز شود.

وی ادامه داد: مدارس محوطه تاناکورا در خیابان شهدا به صورت دو شیفت برگزار می‌شود و در حال حاضر چهار مدرسه در این نقطه تخریب شده است.

عسکری یادآوری کرد: به شهرداری سنندج پیشنهاد دادیم در شعاع 500 متری این مدارس، اگر زمینی دارند به آموزش و پرورش واگذار کنند تا این محل به تاناکورا اختصاص یابد اما تاکنون هیچ جوابی نداده‌اند.

وی افزود: اگر شهرداری زمین جایگزین نداشته باشد، ساخت مدارس تخریبی را در همان نقطه شروع خواهیم کرد.

فرماندار سنندج یادآوری کرد: بخش حسین آباد سنندج 12 دانش آموز با نیاژ ویژه دارد که باید معلم ویژه به آنها اختصاص داده شود.

وی عنوان کرد: در جلسات شورای آموزش و پرورش معمولا تکیه و حرف اصلی روی آموزش است، مباحث پرورشی و تربیتی را مطرح نمی‌کند در حالیکه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

عسکری با تاکید براینکه دشمن روی نوجوانان و جوانان ما هدفگذاری کرده است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یکی از اجزای اصلی تربیتی در جامعه است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشد.

وی گفت: نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین برای بصیرت‌افزایی دانش‌آموزان در مدارس باید تقویت و توسعه یابد.

فرماندار سنندج اضافه کرد: والدین باید دانش‌آموزان را با خطرات و هجمه‌های دشمنان آشنا کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما