شناسهٔ خبر: 56474718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار خوزستان:

علت تشکیل صف‌های طولانی مقابل نانوایی های خوزستان ریشه‌یابی شود

اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر جلوگیری از کاهش سهمیه آرد استان خواستار بررسی فوری و ریشه‌ای تشکیل صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌ها و خبازی‌ها در سطح خوزستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی عصر امروز دوشنبه هشتمین نشست کارگروه تخصصی گندم، آرد و نان استان خوزستان اظهار کرد: برخی شهروندان از اتلاف وقت طولانی در صف نانوایی‌ها گلایه دارند و این موضوع باید هرچه سریع‌تر بررسی و ریشه‌یابی شود تا روند فعلی اصلاح خواهد شد.

وی افزود: باید با مکان‌یابی مناسب نسبت به افزایش خبازی‌ها در مکان‌های با پراکنش کمتر اقدام شود.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به سرانه ملی مصرف آرد عنوان کرد: علاوه بر جلوگیری از کاهش سهم آرد روستاییان خوزستان باید با راهکارهای کارشناسی نیز وضعیت توزیع آرد در استان ساماندهی بشود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجوز خبازی به جز در موارد ناشی از فوت قابل واگذاری به غیر نیست، گفت: پخت نکردن یک تا ۲ ماهه هر خبازی باعث حذف آن واحد از چرخه توزیع آرد و همچنین ابطال مجوز آن خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: لازم است تا در جلسه‌ای به صورت اختصاصی با حضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و اتحادیه نانوایان با ارائه راهکارهای فنی از کاهش یارانه آرد استان جلوگیری شود.

فتوحی یادآور شد: از تعاون روستایی خوزستان به عنوان یکی از محل‌های خروجی آرد استان انتظار می‌رود که راهکارهای مناسب را برای جلوگیری از کم شدن سهمیه آرد استان ارائه دهد.

نظر شما