شناسهٔ خبر: 56459367 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

متاسفانه سالن مناسب برای برگزاری اردو در تهران نداریم/ وضعیت قرارداد‌های شمشیربازی بهتر شده است

محمد فتوحی گفت: با توجه به نبود سالن تمرین ممکن است که اردوی تیم ملی شمشیربازی با تاخیر برگزار شود.

صاحب‌خبر -

محمد فتوحی ملی‌پوش سابر در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شرایط آمادگی اش اظهار کرد: پس از بازگشت از رقابت‌های قونیه با توجه به فشار مسابقات و تمریناتی که در این چند ماه اخیر با آن دست به گریبان بودم، مدتی به استراحت پرداختم.با این حال تمرینات خود را آغاز کرده ام. در حال حاضر در شهر خودم بیشتر کار‌های بدنسازی را انجام می‌دهم و منتظریم اردو‌ها شروع شود. البته به دلیل نبود سالن، شروع اردو‌ها ممکن است با وقفه مواجه شود.

فتوحی گفت: تنها مشکل اساسی ما به نبود سالن‌های بیشتر در تهران برمی‌گردد و حتی سالن آکادمی ملی المپیک که در اختیار ما است متاسفانه با وجود گذشت ۳ ماه از بحث نوسازی آن هنوز در اختیار ما قرار نگرفته است. با این وضعیت باید در مسابقات الجزایر با تیم‌هایی رقابت کنیم که اردو‌های آن‌ها خیلی وقت است شروع شده، اما متاسفانه ما هنوز یک مکان مناسب برای برگزاری اردو نداریم.

ملی‌پوش سابر افزود: خوشبختانه توانستم مشکل اضافه وزنی که داشتم را برطرف کنم به نحوی که اکنون از آمادگی خوبی برخوردارم که این موضوع را می‌توان از روی نتایجی که در چند مسابقه اخیر به دست آورده‌ام متوجه شد. البته باید ببینم شرایط تیم ملی به چه نحو خواهد بود و آیا کادرفنی تصمیمی به استفاده از من در مسابقات مهم دارند یا خیر.

فتوحی درباره اینکه آیا از نتایج خود در چند مسابقه اخیر راضی بوده است یا خیر، گفت: خوشبختانه در چند مسابقه اخیر که همراه با تیم ملی به مسابقات مهمی از جمله قهرمانی آسیا، قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات کشور‌های اسلامی اعزام شدم توانستم به نتایج خوبی دست پیدا کنم. حتی این امکان برای من مهیا بود تا در قونیه هم به مدال برسم، اما متاسفانه و از شانس بد قرعه من به شکلی پیش رفت که مجبور شدم در انفرادی با هم کشوری خودم محمد رهبری مصاف دهم و به او باختم به مدال نرسیدم. اما خوشحالم در تیمی توانستم به همراه سایر ورزشکاران به مدال طلا برسیم. ان شاالله بتوانم به این روند رو به رشد به شکل بهتری ادامه دهم.

او درباره حمایت مسئولان بیان کرد: درست از زمانی که پور سلمان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد انتخاب شده شرایط برای ما تغییر کرده و شکل بهتری نسبت به گذشته به خود دیده است. موضوع خوشحال‌کننده‌تر این است که اکنون او سرپرست فدراسیون هم است و از این بابت از شخص وزیر ورزش کمال تشکر و قدردانی را دارم که یک شمشیرباز را در رأس این خانواده قرار داده تا با حضور او جامعه شمشیربازی به آینده بیشتر از گذشته امیدوار شود.

عضو تیم چادرملو درباره لیگ شمشیربازی و اینکه وضعیت قرارداد‌ها در آن چگونه است، اظهار کرد: برای فصل جاری لیگ شمشیربازی با باشگاه چادر ملو قرارداد بستم که خداراشکر تیم خوبی داریم. امسال خوشبختانه وضعیت قرارداد‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است هر چند که باید بهتر از این هم شود تا بدون دغدغه برای موفقیت تیممان تلاش کنیم.

نظر شما