شناسهٔ خبر: 56435578 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

۱۳ پروژه راهداری در بخش دیشموک فعال است

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه گفت: در بخش دیشموک ۱۳ پروژه با اعتباری بیش از ۵۳ میلیارد تومان در دست اقدام و فعال است.

صاحب‌خبر -



 


رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه گفت: در بخش دیشموک ۱۳ پروژه با اعتباری بیش از ۵۳ میلیارد تومان در دست اقدام و فعال است.
علی دیانتی فر در گفت‌وگو با مهر با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری در شهرستان کهگیلویه، افزود: ۱۴ پروژه در بخش مرکزی و سوق با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان در حال اجرا
است.
وی تصریح کرد: احداث راه روستایی امامزاده نورالدین به زیرنا، بهسازی و آسفالت روستاهای حومه غربی دهدشت، جاده بی بی زلیخایی به بردکشکی، بهسازی محور روستایی راک، لکه گیری راه روستایی برآفتاب دشمن زیاری، احداث جاده «طریق الطیب» و پل بزرگ آن و بهسازی راه سوق به چنگلوا_بوا از جمله پروژه بخش مرکزی کهگیلویه و بخش سوق می‌باشند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه پروژه‌های در حال انجام بخش چاروسا را نیز ۱۱ پروژه دانست و گفت: اعتبار تخصیص یافته به این پروژه‌ها بیش از ۵۲ میلیارد تومان است.
دیانتی فر بیان داشت: لکه گیری و روکش آسفالت قلعه رئیسی به دیشموک، بهسازی راه‌های روستایی برفکون، الگن به المور، احداث راه روستایی لاش به دلی مهتاب و بهسازی و آسفالت راه روستایی
 سردره _ ده انار تعدادی از پروژه بخش چاروسا هستند.
وی تصریح کرد: در بخش دیشموک نیز ۱۳ پروژه با اعتباری بیش از ۵۳ میلیارد تومان در دست اقدام است.
وی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت راه روستایی مله خرسک_بناری_باغ کلک، احداث و بهسازی آسفالت راه روستایی دیشموک _ چندار سرگچ، بهسازی و تعمیرات پل بزرگ تنگ چویل تعدادی از پروژه بخش دیشموک است.
دیانتی فر با ابراز امیدواری از بهبود وضعیت راه‌های روستایی شهرستان خاطر نشان کرد: طبق یک
برنامه ریزی منسجم، تمامی پروژه‌های نیمه تمام با اولویت بندی فعال خواهند شد.

 

نظر شما