شناسهٔ خبر: 56435484 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هاشم‌کندی: تور دوچرخه‌سواری آذربایجان در آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با تاکید بر امنیت تور آذربایجان گفت: در شرایطی که خیلی‌ها به دنبال القای ناامنی در ایران هستند، تور آذربایجان با حضور رکابزنان خارجی در ایران در آرامش و امنیت در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

رسول هاشم‌کندی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از ۲ سال وقفه شاهد برگزاری مجدد تور آذربایجان در ایران هستیم که در این رقابت‌ها ۶۶ رکابزن داخلی و خارجی حضور دارند.

وی ادامه داد: سی‌وپنجمین دوره تور آذربایجان با برخی از مسایل در ایران همراه شد. در این شرایط عده‌ای به دنبال القای ناامنی در ایران بودند و اهداف خاصی را دنبال می‌کردند اما رکابزنانی که در شهرها و جاده‌های کشور در حال رقابت هستند به چشم خود دیدند مساله‌ای وجود ندارد و تا امروز تور ‌آذربایجان به خوبی و با نظم خاصی برگزار شده است.

سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری تاکید کرد: در این تور ۸ تیم خارجی و سه تیم داخلی حضور دارند که خودشان را برای مرحله بعدی آماده می‌کنند. فردا دوچرخه‌سواران در مرحله چهارم تور آذربایجان مسیر سرعین به تبریز را رکاب‌ خواهند زد و تا این مرحله هم شاهد سطح کیفی بالایی از سوی همه تیم‌ها و رکابزنان بودیم.

هاشم‌کندی در واکنش به وضعیت‌ تیم‌های شرکت کننده خاطر نشان کرد: تا این مرحله تیم بلژیک را بهتر از سایر تیم‌های شرکت کننده دیده‌ام و پیراهن طلایی در اختیار آنهاست. البته امروز شاهد یک رقابت سخت و نفس‌گیر بین رکابزنان بودیم که پیراهن امتیازی به دوچرخه‌سوار مالزی رسید اما او هم‌امتیاز با گنج‌خانلو رکابزن کشورمان است و امیدوارم در روزهای آینده اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.  

وی در مورد اهداف و نتایج این تور برای فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان گفت: وقتی چنین توری آن‌هم در سطح کیفی بالایی برگزار می‌شود، فقط نباید به دنبال اهداف ورزشی بود. برگزاری این تور آن‌هم پس از وقفه‌ای دو ساله نیاز به یک همت و عزم ملی داشت که با حمایت بخش‌های مختلف شاهد برپایی مجدد آن بودیم. شرایط آب‌وهوایی در تبریز عالی است و ما در کنار اهداف ورزشی خود به دنبال مسائل اقتصادی، فرهنگی و اهدافی از این دست هستیم.  

نظر شما