شناسهٔ خبر: 56435207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

توضیحات مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه در خصوص تخریب ویلای میلیاردی در روستای سیل زده

چندی پیش اهالی روستای سیل زده مزدران فیروزکوه از جهاد کشاورزی به دلیل تخریب ویلای در این روستا در نوبد صاحبخانه گلایه کرده بودند.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش جام جم آنلاین تهران، رضا فرازی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه در خصوص تخریب ویلای میلیاردی در روستای سیل زده مزدران اظهار کرد: پرونده ویلای غیر مجاز به دادگاه ارجاع شد و در دادگاه تجدید نظر نیز منجر به ایجاد صدور رای شد؛ جهاد کشاورزی بنا بر وظیفه قانونی خود اقدام به تخریب بنای مورد نظر کرد.

وی افزود: گشت ویژه امور اراضی جهاد کشاورزی به صورت مرتب  و روزانه حتی در روزهای تعطیل با ساختن و سازهای غیر مجاز اقدام می‌کند که موجب شناسایی متخلفین  و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز میشود.

فرازی همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص تخریب بنای روستای سیل زده، از سامانه مراجع قانونی حکم ابلاغ شد؛ علاوه بر حکم طی دو مرحله  تماس تلفنی با مالک درخواست جمع آوری و تخریب ابلاغ شد متاسفانه اقدامی نکرده بودند؛ از همان روز اول که احداث فنداسیون کرده بودند و بنا در حال احداث بود که تصاویر هم در پرونده موجود می‌باشد اخطاریه صادر شد؛ متاسفانه مالک بی توجهی کرده و در نهایت حکم قطعی قلع و قمع صادر شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزکوه در ادامه بیان داشت: در این مدت مخصوصا حبله رود فیروزکوه سیلی که  اتفاق افتاد باعث خسارات بسیار بالایی شد که یکی از علتهای خسارات و ورود سیلاب به منازل ساخت و ساز های غیرمجاز بود که باعث انحراف سیلاب شد؛ ما در خصوص تخریب بنای منطقه سیل زده مطالبه ی مردمی از همان منطقه راهم داشتیم؛ مردم منطقه حبله رود طی مکاتبه ای  خواستار تخریب بنای های غیر مجاز شده بودند.

نظر شما