شناسهٔ خبر: 56434410 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیانیه دانش آموزان انجمن های اسلامی در پی اغتشاشات اخیر/ اتحاد ایران نخواهد شکست

دانش‌آموزان عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پی اغتشاشات و هتک حرمت به مقدسات، بیانیه‌ای صادر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دانش‌آموزان عضو قرارگاه ملی انجمن‌های اسلامی در پی اتفاقات اخیر و توهین عوامل خائن و وطن‌فروش به مقدسات، بیانیه‌ای صادر کردند. در متن بیانیه دانش‌آموزان عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور آمده است: «وَقُل جَاءَ الحَقُّ وَزَهَقَ البَاطِلُ اءِنَّ البَاطَلَ کَانَ زَهُوقًا وَنُنَزِلُ مِنَ القُرآنِ مَا هُوَ شِفاءٌ وَرَحمَته لِلمُوءمِنِینَ وَلِا یِزِیدُ الظَّالِمِینَ اءِلَّا خَسَارًا و بگو حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است و ما آنچه را برای مؤمنان مایه درمان و رحمت است از قرآن نازل می کنیم (ولی) ستمگران را جز زیان نمی افزاییم‌». سوره اسرا آیات ۸۱ و ۸۲

آری؛ به راستی که قرآن برای ستمگران چیزی جز زیان ندارد، که اگر این چنین نبود آن را به آتش نمی‌کشیدند و اما ایران ما نوجوانان این سرزمین همیشه سربلند و عزیز، این پیام را مقتدرانه به گوش جهانیان می رسانیم؛ اتحاد ایران نخواهد شکست. بین ما تفرقه و عناد جایی ندارد. ما خانواده‌ای بزرگ هستیم و مشکلاتمان را خودمان حل خواهیم کرد.

ما خواهران و برادران یکدیگریم و کسی که بخواهد بین ما تفرقه بیندازد بی شک شکست خواهد خورد. بنیان این خانواده ناگسستی است.حال سخن ما با دسته‌ای است که به بهانه‌های مختلف مال و زندگی هموطنانمان را به آتش کشیدند.همان‌هایی که ثانیه به ثانیه زندگی‌شان را صرف فتنه انگیزی در بین مردم عزیزمان می‌کنند اما هیچ از پیش نمی‌برند. آری شما؛گمان نمیکردید اما دیدید، از همان روز اول فتنه‌های بزرگ و کوچکی برای این کشور اسلامی که زیر سایه حضرت حجت (عج) است به وجود آوردید تا دستاوردهایمان از چشمان‌مان محو گردد؛ نمونه بارز آن مراسم پر شکوه اربعین و شرکت بیش از ۲۱ میلیون زائر از جای جای جهان بود.

دیدید که چگونه در محضر اسوه آزادگی و آزادی خواهی حضرت سیدالشهدا عالم سربلند بیرون آمدیم. فراموش کردید که داغ حاج قاسم برای ایرانیان هنوز هم مانند داغ فرزند، داغ پدر و داغ یک تکیه گاه تازه است؟اگر عکس سرداری که برای تک تک فرزندان شهدا پدر بود پایین بیاید شک نکنید در مقابل چشم آنان که از عکسش هراسانند آن هم در سازمان ملل، در نیویورک بالا خواهد رفت.

در این بیانیه آمده است: گمان نمی‌کردید اما دیدید که شیر بچه‌های خمینی کبیر چگونه با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح و حامیانش ایستادند و حتی یک وجب از خاک ایران را از دست ندادند، آری دیدید و حیرت کردید! همت مردم غیور ایران را فراموش کرده‌اید؟ یا خودتان را به فراموشی زده‌اید؟ نگذارید مردم ایران علیه شما بپاخیزند. آیا به خاطر ندارید که پیر ما فرمود سربازان من هم اکنون در گهواره‌هایشان هستند؟

ما به شما می‌گوییم که آن اطفالِ در گهواره، هم اکنون شیر مردان و شیر زنانی‌اند، سرباز و سرباز پرور که در تمامی عرصه‌ها هر روز محکم‌تر از روز قبل در گوش شما سیلی خواهند زد! ما برای آجر به آجر این انقلاب خون داده‌ایم. هربار که زمین خورده‌ایم با ذکر یا علی بلند شده‌ایم؛ مگر قرار نبود در یک هفته کار انقلاب‌مان را تمام کنید؟ مگر قرار نبود ما فقط خواب چهل سالگی انقلابمان را ببینیم؟! ما به چشم خود چهل سالگی انقلابمان را دیدیم اما شما و هم پیمانانتان حتی ۲۵ سال آینده را هم نخواهید دید! مگر نمی‌گویید کارمان تمام است؟ حالا چرا در ولوله افتاده‌اید؟ پناه آورده‌اید به رسانه و تولید محتواهای کذب. کورخوانده اید اگر فکر می‌کنید میتوانید با نشر دادن هشتگ‌هایی که فقط به نفع خودتان است، این مملکت را به دست بگیرید.

زمانی که هنوز انقلاب مان نوپا بود با دسیسه هایتان نتوانستید ما را نابود کنید؛ اکنون که توانستیم با این نظام و با این جمهوری اسلامی، بانوانی قوی بپرورانیم به طوری که بعد از ۴۱ سال انقلاب اسلامی بانوان رشد بی نظیر و چشم گیری داشته است، می توانید به بهانه حقوق زنان ما را نابود کنید ؟!  ۹۹ درصد از پزشکان متخصص زنان، بانوان هستند.تمام این دستاورد ها از ساختاری بود که در پیش گرفتیم و امروز با صدای بلند این موفقیت را فریاد می زنیم. اگر جمهوری اسلامی مخالف رشد و پیشرفت بانوان بود الان شاهد رشد چشمگیر بانوان در عرصه های مختلف نبودیم. از ۵۴ هزار دانشجوی زن در اول انقلاب، امروز به ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو رسیده ایم، درحالی که زن در افکار شما صرفا وسیله و ابزار است. در کشورهای شما زنان در پی اعتراض هایی خواستار حقوق شان هستند، اما تا حالا چقدر از آنان را به حقوق شان رسانده‌اید؟!

مگر نه اینکه بین زنان سیاه پوست و سفید پوستتان تبعیض قائل می شوید؟! اما برای ما فرقی ندارد از کدام نژاد باشیم ترک، کرد، لر، فارس یا عرب همه و همه با اتحاد و توکل به نامی که در میانه پرچم مان حک شده است، هر روز دستاوردی جدید به کارنامه پیشرفتمان می‌افزاییم. شما هرروز خواب شکست ما را می بینید و ما روز به روز به قله نزدیک تر می‌شویم. ما در مسیر رشد هستیم؛ کاستی‌ها را می‌بینیم و اصلاح می‌کنیم. نواقص را بر طرف خواهیم کرد تا بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی ایران همیشه مقتدر باشیم.

بر سر قله بقیة الله ایستاده است تا پرچم را به دستش بدهیم راه حق پستی ها و بلندی هایی دارد و ما همه را به جان می خریم تا آن روز موعود. والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته.

پایان پیام/

نظر شما