شناسهٔ خبر: 56434115 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

درخشش پیوان در هتل اسپیناس پالاس

موج نیوز

مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) روز چهارشنبه 30 شهریور با حضور گسترده مهمانان و شرکای تجاری شرکت در تالار امیران 2 هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس با تقدیر و تشکر از آقای ابراهیم احتیاطی، بنیانگذار گروه هلدینگ سالم تجارت آسیا آغاز شد. او که بعد از نیم قرن تلاش صادقانه به عنوان فردی معتبر در حوزه تامین و توزیع شناخته می‌شود، به شدت از سوی حاضران در تالار امیران مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

در ادامه مراسم مهندس امیر احتیاطی، مدیر عامل هلدینگ سالم تجارت آسیا در جایگاه سخنران قرار گرفت و ضمن خوشامدگویی تصریح کرد: در طول 27 سال فعالیت این فرصت به دست آمد تا از نزدیک با شرکای تجاری آشنا شوم، به همین دلیل این مراسم برایم بسیار جذاب است و امیدوارم که در آینده این فرصت برای هر دو طرف دوباره ایجاد شود.

دکتر آرا احتیاطی، عضو هیئت مدیره و رییس سرمایه انسانی و فرهنگ شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) نیز با ابراز خرسندی از میزبانی تجار فولاد و چوب، خاطرنشان کرد: سال‌ها قبل پدرم دائم از نامساعدی بازار فولاد صحبت می‌کرد و این سوال برایم ایجاد می‌شد که چرا در چنین کسب و کار ضعیفی حضور داریم، اما بعد‌ها دریافتم که انسان‌های بزرگی در این حوزه حضور دارند، ولی در مورد دستاوردهای خود صحبت نمی‌کنند. در هر صورت از 2 سال قبل تصمیم گرفتم که در کسب و کار خانوادگی‌ام اهداف گذشته را همراه با برادرم دنبال و توسعه دهم و در این مسیر تحقیقات وسیعی انجام دادم و به این نتیجه رسیدم که نیروی انسانی سرمایه هر شرکت محسوب می‌شود.

مهندس امیرحسین عرب، مدیر عامل شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) نیز صحبت‌های خود را با جذابیت‌های حوزه آهن و فولاد آغاز کرد و افزود: از حضور در جمع اساتید بزرگ بسیار خرسند هستم. من 12 سال پیش برای یک دوره‌ 10 روزه وارد این حوزه شدم، اما جذابیت‌های آن باعث شد که تا امروز در خدمت شما همکاران و مهمانان گرامی باشم. مفتخرم اعلام کنم که شعار اصلی پیوان حل مسئله فروش است و برای اینکه پاسخگویی به مشتریان در بالاترین شکل صورت گیرد، تقسیم بندی بخش فروش را بر مبنای صنعت طراحی کردیم و در کنار آن از همکاران خود خواستیم که برای ارائه خدمات حرفه‌ای میزان آگاهی و اطلاعات خود را افزایش دهند و امیدوارم که پیوان همچون گذشته کالاهای باکیفیت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن پخش چندین کلیپ از عملکرد پیوان در حوزه تامین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی و همچنین انواع تخته‌های نراد، توسط مدیران ارشد شرکت از همکاران تقدیر به عمل آمد.

شرکت کنندگان همچنین در مراسم ضیافت شام این شرکت حضور یافتند.

منبع: pivan.co

پیوان

پیوان1

پیوان 3

نظر شما