شناسهٔ خبر: 56433965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه نهاوند:

راه نجات و رهایی از توطئه دشمنان اطاعت از ولایت‌فقیه است 

فاطمه ظفری

امام جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید است و راه نجات و رهایی از توطئه دشمنان اطاعت از ولایت‌فقیه است.

صاحب‌خبر -

حجت‌السلام عباسعلی مغیثی شنبه ۹ مهر در مراسم محفل ادبی شعر و خاطره‌گویی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود این انقلاب و دین اسلام را به ثمر نشاندند و ما امروز شاهد اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان هستیم.

وی افزود: دشمنان اسلام و این مرز و بوم با سرمایه گذاری‌های فراوان در بخش‌های مختلف و به ویژه فرهنگی سال‌ها است قصد ضربه زدن به این کشور را دارند که به لطف خدا و رهبری مقام معظم رهبری هیچ‌گاه موفق نبوده‌اند.

مغیثی تنها راه نجات و رهایی از توطئه دشمنان را تبعیت از رهبر معظم انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه اصحاب فرهنگ و هنر در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند نیز گفت: زبان هنر بهترین ابزار در راستای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر است که می‌توان از این عنصر در راه ترویج آموزه‌های ایثار و شهادت در سطح جامعه بهره‌مند شد.

امیر بحیرایی تاکید کرد: دفاع مقدس تجلی‌گاه عزم و اراده و ایثار و یکی از ماندگارترین، بی‌نظیرترین و با افتخارترین ایام در تاریخ ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالان حوزه فرهنگ و هنر با توجه به ابزار قدرتمند و تاثیرگذاری که در اختیار دارند وظیفه‌ای بسیار مهم و اثرگذار بر دوش ‌آنها است.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم چند تن از شعرا به ارائه آثار خود پرداختند و در ادامه نظام‌علی احمدوند از یادگاران دفاع مقدس به ایراد خاطره از روزهای نبرد حق علیه باطل پرداخت و در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقه شعر و داستان کوتاه شهرستان ناصر کولیوند، مجید شهبازی و معصومه کولیوند تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام 

نظر شما