شناسهٔ خبر: 56432699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

اخبار شهرستان

صاحب‌خبر -

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛
حضور مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مركز تعمیراتی نزاجا مسجدسلیمان
اهواز -  شبنم قجاوند- مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در دفتر فرماندهی مرکز تعمیراتی شهید فرخ نیا نزاجا فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ایشان و ارتشیان دلاور تبریک گفت .
مهندس علیرضا هیهاوند که از سوی قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی و محمود خدادادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان همراهی می شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از نقش موثر و غیرقابل انکار رشادت ها و دلاوری های ارتشیان در دوران دفاع مقدس تقدیر و  یاد و خاطره بیش از 48000 شهید گلگون کفن ارتش را گرامی داشت .  
مهندس هیهاوند همچنین به پاس جانفشانی های ارتشیان در حفاظت و حراست از کیان آب،خاک و فضای سرزمینی مان از فرمانده مرکز تعمیراتی شهید فرخ نیا نیروی زمینی مستقر در شهرستان مسجدسلیمان به عنوان نایب امرا و پرسنل جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد .
فرمانده مرکز تعمیراتی شهید فرخ نیا مسجدسلیمان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس مقطعی درخشان و غرورآفرین در دفتر پربرگ تاریخ این مرز و بوم است، جایی که یک ملت با تکیه بر قدرت ایمان و همبستگی و رهبری امام خمینی(ره) در برابر کشوری مجهز شده از سوی غرب و شرق مردانه و یک تنه ایستاد و با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن نگذاشت ذره ای از خاک مقدس کشورمان در اشغال دشمن متجاوز باقی بماند .
سرهنگ حسن احسان نژاد اضافه کرد : هفته دفاع مقدس تنها مختص نیروهای نظامی نیست بلکه بواسطه ی حضور همه جانبه ی مردم شهید پرور در پشتیبانی از جبهه ها به همه ی آحاد ملت عزیز ایران تعلق دارد .
وی افزود : صنعت نفت نیز بعنوان صنعت پیشران کشور عزیزمان با تقدیم شهدای بسیار نقشی ارزنده در تأمین سوخت،انرژی و منابع مالی جهت حفظ ایستادگی و استقلال کشور عزیزمان ایفا نمود .

‍ ۱۱ هزار بی خانمان از منطقه یک به مددسراها منتقل شدند
شهردار منطقه یک گفت: بیش از ۱۱ هزار نفر از افراد بی خانمان در سطح منطقه‌ یک در ۱۰ ماه گذشته جذب و با انتقال به مددسرا و گرمخانه ها ساماندهی شده اند.  به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمیدرضا حاجوی گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از ۸ هزار گشت در منطقه جهت جذب و ساماندهی کارتن خواب ها و بی خانمان ها انجام شده است. او تصریح کرد:بیشترین محل تجمع این افراد اطراف رودخانه مقصود بیک، بلوار صبا، جنب مترو، بازار تجریش و...است که هر روز دو گشت جمع آوری افراد کارتن خواب با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران انجام می شود.حاجوی در خصوص نحوه ساماندهی این افراد افزود: هر منطقه دارای یک مددسرا و گرمخانه است که افراد به آنجا منتقل می شوند که گرمخانه منطقه یک در محله ازگل است و افراد مازاد مناطق به گرمخانه های سایر مناطق منتقل می شوند.

نظر شما